STUDENTEN

GRATTIS TILL STUDENTEN ALLA GLADA TJEJER OCH KILLAR DÄR UTE! Speciellt mina flickor Angelica och Emma! Älskar er så och är så glad för eran skull. NI KLARADE DET och har varit så duktiga båda två!

5 juni idag och som ni ser tar min syster och min blivande fru STUDENTEN idag! Ett STORT Grattis till er båda. Det ända som är dåligt med det är att jag inte kan vara hela tiden  hos er båda idag utan att ajg får åka emellan, men ska försöka vara hos er båda för det vill jag verkligen...

Grattis!!

Och igår, vet ni vem som fyllde år då? Jo det var ju min blivande fru som fyllde 21 år, STORT GRATTIS EMMA. Älskar dig så och du gör mig så glad. Är så underbart att vara din och ska bli ännu underbara när du är min FRU. Ja tiden går så snabbt, snart är det våran tur att gifta oss, Underbart va.. Helt fantastiskt, det trodde jag itne för ett år och två dagar sen då vi var ute på vår "första dejt" Det gjorde nog itne du heller va:) Bara din mor som visste redan första gången vi sågs, nyår 07/08 att det skulle bli vi. Så fantastiskt!

ÄLSKAR DIG EMMA. Hoppas du hade en kul kväll med mig igår, "favorit i repris"

Passa på och njut av den här dagen nu, både du Emma och ANgelica, (och såklart alla andra som tar studenten idag) Kommer ihåg att det var en alldeles fantastiskt underbar känsla. Vill göra det igen! Men idag är det eran Dag..

Ta hand om er! Älskar er så!!

Många Pussar och Kramar från eran Stefan!!  <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Älskling

Nämen har du skrivit blogg!! Det har jag missat tootalt!!



Älsklingen då, Du är helt underbar!! :D Nej det hade jag inte en tanke om då, men tänk så BRA allt blir :) Du gör mig så otroligt lycklig! Födelsedagen var underbart bra, så mysig!

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!!

Puss puss puss puss puss <3

2009-06-25 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback