Bruce ikväll

Hej igen, tätt mellan inläggen nu, bra va:) men har en känsla av att det kommer dröja längre efter detta igen, men det visar sig!

Studenten blev iaf en riktigt bra härlig dag för både Emma och Angelica. Så stolt över dom båda, dom har genomfört det galant båda två, på olika sätt men båda två har varit grymma.

Lycka till i framtiden båda två vad ni nu än har i siktet och vad som väntar. Ni är grymma och kommer få fantastiska liv!

Ikväll ska vi till Stockholm Stadion. Bruce Springsteen spelar och jag tror och hoppas att det kommer att bli en alldeles fantastisk kväll. Det är Jag, Emma, Angelica, Erik, Kristin, Pappa och Sara som åker dit tillsammans. Oj va skoj vi ska ha det! Fick höra nu på frukosten att "Bossen" är Stefan (Sunessons) favorit också, tråkigt att jag inte visste det förr, då hade jag ju kunnat fixa en biljett till honom också... Aja, förhoppningsvis kommer han tillbaka och då hoppas vi kunna gå igen:)

Nu kommer sommaren tillbaka också, skönt va, det har jag bestämt!! Litar ni på mig?

Ha det bra och ta hand om mig!!!

Puss Puss

Älskar er Emma och Jonah!!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: anki

:) söt du e.

Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!

2010-12-29 @ 07:06:24
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback