Låååååååååååångfredag idag

Hejsan

NU är det dags för lilla mig att skriva lite blogg igen.. som det brukar var aär det ett tag sen men nu passar jag på, klockan är 0925 på långfredagsmorgonen/förmiddagen och alla dom andra ligger och sover (ligger kvar i sängen iaf, möjligt att någon har vaknat)

själv så gick jag upp 0645 imorse, tvättid 07-11 och då får man offra sig, för tvätta behövs det verkligen och jag är i full gång och nu mellan maskinerna och torkningen passar jag på att skriva här till er.

det är rätt skönt att vara uppe ensamen, alldeles lugnt i lägenheten här på lindvägen, väldigt sällan det är det annars måste jag säga, på gott och ont:) men skönt iaf att vara lite ensamen faktiskt, annars är det väl i prinip bara på jobbet jag är ensamen annars har jag allt som oftast fullt ös runt om, skönt att vara vaken och ändå slappna av... eller ja, jag tvättar ju, är det att ta det lugnt och slappna av för er?

jag tycker att denna morgon är riktigt skön även om jag älskar alla som brukar vara runt omkring mig, missförstå mig rätt är ni snälla.. ska snart väcka emma och jonah för jag tänkte tvätta lakanen, och sen är det väl dags för frukost också, jonah ska bli hämtad här av sin farmor vid 11 så det är faktiskt dags att gå upp nu strax:)  (hoppas ingen hinner komma upp och börja med frukosten innan jag skrivit klart detta, vore väl kul att överraska familjen sunesson med frukost på bordet när dom kommer upp, så nu ska jag skynda mig här)

annnars så ska jag och emma ha en fantastiskt mysig dag tillsammans idag, det jag hoppas vi ska få hinna med idag är en promenad, fix med vårat bröllop, fixa med linda och thomas bröllop, äta något gott, byta däck på bilen och såklart en massa pussar kramar och MYS mmed min älskade fästmö, japp så är det, vi gifter ju oss i sommar, ska bli så fantastiskt att få börja ett lite tillsammans med emma och jonah "på riktigt" känns inte riktigt på riktigt än eftersom vi fortfarande inte har någon lägenhet. men det kommer att ordna sig.

imorgon kommer mommo och okki billy och hanna hit och det är påskmiddag, trevligt och sen på söndag är det påskfest med vår församling inne på resturangen Mai Thai, thaibuffe för 50 kr/per person och lite predikan av johannes, VARMT VÄLKOMNA allihopa!

men nu ska ajg avsluta här, måste fixa frukost och väcka familjen Sunesson.. vi hörs!

ta hand om er och vet ni vad.?!?!

Jag Älskar Emma Sunesson!!!!

Kommentarer
Postat av: anki

du får det lugnt i thailand... ja.. du måste ju dras med mig men :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback