Framme i Phuket

Hejsan alla glada!

NU har vi äntligen tagit oss ner till härliga thailand. vi landade 1435 lokal tid och flygresan gick bra. Det bästa med den var nog att man kunde fisa hur mycket som hellst och det luktade inte..=) "nästan iaf" jag sa det till erik o kristin bakom oss och mamma och pappa i sätet framför oss att detinte luktar när man fiser... meeeen då reste jag ju mig lite n'är jag sa det och det började lukta... hon som satt bredvid mig fick hålla för näsan... HAHA... Undra  om hon hoppas på bättre placering nästa gång...:P

annars så gick resan fint, vi startade och vi landade.. bra va... nu är vi på hotellet och det är väldigt fina rum, ska strax ner och lägga mig i poolen.. för er som undrar var det 33 grader i skuggan när vi landade och solsken, inte mycket moln alls....

blder kommer väl läggas upp allt eftersom och där vi kommer uppdatera är väl här på min sida, ankiblom.blogg.se och resedagboken där vi finns på 4nki

ta hand om er där hemma...vi badar lite åt er också...

Älskar dig Emma!!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

heeeeej älskling!!!!



hahahahaha!!!! men fyyyy stefan, äckelpotta ;)



åhh vad härligt!! bada och sola massor för mig med :)

ser fram emot att se lite bilder :D

ÄLSKAR DIG MIN FINA!! PUSS <3

2009-04-27 @ 19:27:18
Postat av: Stefan

Heeej älskling!



hahaha, japp det är jag, din äckelpotta... mys mys:P



nu har jag precis vaknat och ska gå och äta frukost, sen ska vi ta bussen ner till stranden... bilder finns på resdagboken om du inte sett det redan..

ta hand om dig..



Älskar dig. Pussa Jonah från mig!



Puss Puss <3

Postat av: Emma

ja du är myysig ;) hehe

okej, vad härligt!! :D



ja nu har jag kollat på bilderna, vad fiiiint hotellet är!! vilket lyx ;)

Han frågar: kommer stefan snart? då säger jag, nej inte på ganska länge..om 3 veckor..

så blir han lite gnällig och säger.. men jag vill ju ha pakeet :P haha



ha en underbar dag!!

love you, puuusss!!! <3

2009-04-28 @ 09:50:12
Postat av: Heli

Hej kära blivande svärson:)

ÅÅÅÅÅHHH, vad härligt det ser ut o vad mysigt ni har det. Trodde inte jag var så sugen på att åka utomlands men oj vad sugen jag blev när jag såg bilderna..... O den goda maten skulle ju smaka:)



Hälsa alla så mycket:)



Kram kram från svärmor:)

2009-04-28 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback