söndagsblogg

Söndag idag, klockan är strax efter 08 och jag kom hem nyss. har sovit hemma hos sunessons inatt igen och Emma skulle jobba nu på morgonen så jag passade på att vara lite snäll för en gångs skull och körde henne till jobbet. Bra va!:) Se vad resterande del av sunesson familjen säger när dom märker att jag inte ligger kvar i sängen, för dom trodde att jag skulle göra det trots att Emma skulle iväg. Men jag körde so msagt henne sen tyckte jag att det kunde vara skönt att komma hem lite också=)

är ju faktiskt inte hemma så mycket nu när jag jobbar och spelar hockey, och ännu mindre nu sedan jag och emma blivit tillsammans. det är ju på gott och ont. Jag trivs väldigt bra med Emma Jonah och deras familj och känner mig verkligen som hemma där.  Men samtidigt så är det ju faktiskt här HEMMA i Rosersberg som jag bor! Med min familj, Pappa Mamma Syster och Tintin.

Dom vill ju träffa mig med och jag vill träffa och umgås med dom. Men det är svårt när man är kär. Varenda lediga minut vill jag spendera med Emma.. (tror ni att jag tycker om henne?)

sen är det ju som det är att hon har Jonah och min säng är alldeles för liten för tre stycken så det faller sig lixom naturligt att vi är där. Men vi pratade o mdet där igår/inatt. Vi ska vara här och sova här också lite=)

Nu när jag kom hem så mötte jag iaf pappa och undrade om jag skulle gå ut med Tintin en sväng och det fick jag mer än gärna göra. Tintin är så himla underbar. Och låta pappa få vila lite för en kortis gör ju inte heller så mycket..

Gårdagen spenderades på golfbanan med pappa Stefan och adam, vi körde en familjetävliing som tyvärr fam Sunesson vann. 1-1 i matcher nu, får se när vi ska ut nästa gång så vi kan visa vart skåpet ska stå:)

sen blev det mys med sunesson familjen, jag emma, jonah och adam åkte ner (jag tyckte att vi kunde gå men blev nerröstad) till kinaresturangen vid stationen och åt där. Jättegott, blev den gamla vanliga fyra små rätter:)

sen hyrde vi film innan vi åkte tillbaka till lindvägen.

Där hemma var Heli och Stefan och satt och kollade på "Stjärnor på is" dom hade ätit taco hemma och tror nog dom tyckte det var rätt skönt att få vara för sig själva en liten stund. Dom var så söta när dom satt där i soffan när vi kom tillbaka!

Idag är det hockey för nästan hela slanten.

Första träning i bålsta, lunch och sen vidare till järfälla för match mot dom. Ska bli kul, litet "hatmöte" om man kan säga så... lite rivalitet mellan klubbarna och vi har även 3spelare som spelade för järfälla förra året. hoppas såklart på vinst men det kommer bli tufft. Gäller att vi är redo och villiga att kriga.

Billy är skadad, han blev "överkörd" mot Enköping förra fredan och va o kollade sin vad i veckan. muskelbristning och 3-4 veckors vila. Stackars liten. krya på dig!

nu ska jag lägga in lite bilder på
http://stefildo.bilddagboken.se/ (hade jag kunnat länka på riktigt hade jag gjort det)

gå gärna in där och kika. Men man måste ha lösenord så det får ni fråga mig om först! vill inte att vem som hellst ska gå in och kolla på bilderna!

Ingen kyrka idag eftersom det är hockey, det får bli en annan dag.

Hoppas att ni haft en bra trevlig helg och att söndag blir nå alldeles speciell.

Ta hand om er!

Pussar o KramarOm EMMA

Kommentarer
Postat av: anki

filmen var bra

svenskanså ska jag skriva om en författare, har redan skrivit klart det, gick på en timme ungefär.. bra jobbat. hihi.



det är kalrt att du vill va med emma hela tiden och du är vuxen så du behöver itne vara hemma jämt heller, men vi saknar ju liksom din energi här hemma :)

Postat av: Emma

Det är klart att dom också vill umgås med dig :) hihi.. så jag hade inte ensamrätt alltså? ;) :P hehe



Jaa riktigt mysig lördag :) japp lite lata är vi ;)



Pusss <3

2008-10-07 @ 09:30:12
Postat av: niklas

Kul Stefan! En grymt bra o go kille som äntligen fått en bra dam omkring sig! Du får ta o höra av dig någon dag då du spelledigt. Ja o David har börjat köra me Arlanda innebandy grymt kul obesegrade i år! De är inte ofta de händer för oss:) Slå en signal om du har nr kvar annars maila!

2008-11-06 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback