The way you make me feel

Bloggdags igen!

Fredag eftermiddag efter jobbet och jag ligger hemma i min säng och ska om en liten stund åka iväg och träna. Känner väl mig inte allt för sugen på det kanske men men. Dit ska jag i alla fall och när man väl är där kan man lika gärna köra på för fullt.

Ännu en arbetsvecka är över och dom går så väldans fort. Hinner knappt börja på måndagen förrän det är dags att åka hem från jobbet på fredan. Men det är synd att klaga när det är så:)

En annan anledning till att tiden går ÄNNU fortare nu kan nog vara Emma.

Shit va kär jag är i DIG. Finns inte ord att beskriva det jag känner för dig. Alldeles underbart. Jag har många gånger tvivlat på att jag ska hitta en tjej. men NU, när jag just har gjort det. Jag har hittat min DRÖMTJEJ. Vilken underbar känsla och va bra jag mår. Det är så fantastiskt att vara kär och DU va verkligen värd att vänta på. Nu är jag bara glad att jag inte "kastat" bort en tid på andra tjejer. Nu är DU min Emma och jag har aldrig varit lyckligare.

Ta hand om er där ute och hoppas ni går en mysig härlig helg till mötes!
Vi ses!

Pussar o Kramarom

Kommentarer
Postat av: anki

sötnos! :)

det är en bajsklass inte bajskalas :p

haha ja men jag var arg så jag brydde mig itne så mkt om stavning. :D

Postat av: Emma

Du är undebar min fiina!! :D Du gör mig lycklig :)

Är så glad att det är vi :)

Pussar!! <3

2008-10-07 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback