Emma, DU är UNDERBAR

Hej igen.. tätt mellan inläggen nu. var meningen att jag skulle skriva redan igår men fick helt enkelt inte tid till det.

men nu är jag här igen och jag har ännu en underbar grej att berätta om.

Det är nämligen så att natten till i tisdags så blev jag Emma Sunesson ett par. Vi är tillsammans nu och det är helt fantastiskt.

Hon får mig att må så fantastiskt bra och det känns som om jag svävar på moln. det är en bra tid i mitt liv nu kan man säga.. Tackar GUD för det:) Han är god!

Har aldrig mått så här bra tidigare och ALLT känns bara så bra. Underbart att vara kär ju!

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer för jag ska iväg och spela hockey. Vi möter Borlänge idag. ska bli kul. Hoppas på vinst såklart:)

Ta hand om er och varandra där ute!
Vi ses och hörs.
Simma Lungt!

Pussar o Kramar MIN Emma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback