tisdagsbloggen

nu blir det en kort liten blogg igen...

tisdag idag, igår va vi lediga från hockeyn och jag och pappa passade på att åka till eruostop för att kolla på bil, dags att köpa ny och det blir en kombi nu eftersom jag "skaffat familj" hihi..MYYYYSIGT... kollade på nån toyota verso igår men det va inget för mig...
pappa är inne på toyota, han tycker dom är bra och det är do msäkert, men jag vill ha en lite snygg bil också..framförallt inte en ful bil... och ska det va toyota blir det nog en avencis i så fall men då börjar vi prata mycket pengar så vi får se...

pappa hade hittat en volvo v70 i sigtuna idag som han sa såg intressant ut... pratade även med skuggan och han plockade fram en intressant bil men det blir rätt mycket pengar tyvärr... och någon miljonär är jag tyvärr inte än..:(  vi får se hur det blir med bil... fortsättning följer..:)

snart ska jag åka iväg och träna, först ska vi spelare ha nå möte och vi får väl se vad som tas upp där... kanske något om vårat julbord vi ska ha... håll era ögon och öron öppna. snart kanske ni blir bjudna på julfest:)

och min kära emma och jonah är hemma igen efter att ha spenderat helgen nere i norrköping och det var ett kärt återseende när jag kom hem till dom i söndagskväll. shit va mycket vi tycker om varandra... synd att vi var så trötta så orkade ju knappt mysa något innan vi båda somnade in... men men...mysigt att ha dom hemma igen iaf:)

nej nu ska jag ge mig av:D

ta hand o mer och hoppas ni haft en bra start på veckan!
vet att emmas dag inte varit den bästa idag tyvärr men jag hoppas att jag ska kunna ändra lite på det sen ikväll när jag kommer hem till henne!

Puss på dig så länge...

#10

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe nej det bilen var ju inte allt för fin faktiskt! :P

får väl hoppas att vovlon är bättre :) och inte så färgstark ;) haha

ja, det var mycket skönt att få komma hem och speciellt att få träffa dig igen min älskling <3 mycket myysigt!!

inga kommentaren för min dag...SUCK!! Men nu när du har kommit hit så är det mycket bättre!!

PUSS!! <3

2008-11-18 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback