syns jag?!?!

hej igen, två bloggar på en dag, vad är detta.. men denna gången blir det en väldigt kort, på riktigt..

igårkväll så klippte/rakade min kära flickvän av mitt hår och INGEN har sagt något om det idag... ingen på jobbet, ingen hemma och ingen i hockeylaget... syns jag..är det någon som lägger märke till mig över huvudtaget??!?!
fattar noll...

fast o andra sidan, rätt skönt o slippa säga "ja jag har klippt mig"

så jag e inte bitter, det bara slog mig att ingen sagt någon om det.

nu ska jag strax gå och lägga mig.

vi hörs..match imorgon igen. linden hemma. dags för vinst igen. kom och heja fram oss!!

Puss och god natt!

Stefan <3 Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars älskling!! JAG lägger märke till dig ;) räcker inte det? :)

Jag kommer och hejar!! :D

PUSS MIN FINA! <3

2008-11-19 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback