Tada.. Nu är jag Tillbaka

Hej alla glada..

tänkte att jag kunde skriva ner några rader när jag ändå är här!

Hur är det med er? Har ni, lixom jag långhelg?
gjorde ni nå skoj på valborg?

Jag var hemma hos en kompis och tänkte kolla på fotboll, Chelsea-Liverpool i Champions Leauge semifinal.
men det blev inte riktigt som planerat.
Jag va SJUKT trött av nån anlednign så jag sov mig typ igenom hela matchen...Bra gjort där...

chelsea vann iaf till slut i förläggning men det lär nog dom felsta veta vid det här laget.

annars så har jag en grej som jag tänkte berätta.
tanken är att ajg ska gå ner i vikt nu.
Och jag tänkte försöka göra ett seriösare försök än tidigare.
en dag i veckan (vilket ska bli lördagarna) då får jag äta vad jag vill...
 men do mandra dagarna ska ajg försöka äta lite bättre o dricka nyttigare o röra på mig (träningen börjar ju nu på måndag också) så jag har förhoppnngar o matt kunna minska fettet på kroppen.

vägde in mig i torsdags, 1a maj alltså
101.1 kilo...undre hur långt ner jag kommer...för jag hoppas jag kommer gå ner...egentligen e ju inte vikten det viktigaste utan själva "utseendet" skulle jag gå upp i muskler o ner i fett får jag ju vara väldigt nöjd med det...
jaja..lugn i stormen nu...men målet vet ni iaf vad det är nu!

men nu blir det itne mer roligt än så här..

lr jo det e nu det roliga kommer. i slutet av bloggen, det so mgör den värd att läsa...och nu har jag lite bonus också.. BRA VA=)

Ta hand om er där ute!
PussPuss
!T.O.D!

*vinkar*



*Dagens Citat*
Av: Göran Zachrisson
Det är här man har räknat ut att Buffalo Bill satt och fiskade på kvällen


*Dagens dåliga raggningsreplik*
Av: Okänd
"Ursäkta, jag kunde inte låta bli att lägga märke till att du inte lade märke till mig"


*Dagens Jag har ALDRIG *
Av: Många

Jag har aldrig tagit en snabbis i bilen!?


Kommentarer
Postat av: Jessie

Fy fan... kryss i taket... TVÅ bloggar på en och samma dag... det e helt fantastiskt...

Lycka till med bantningen baby... du vet ju vad jag tycker om det där... men ja... alla kan ju inte vara lika naturligt perfekta som mig... så jag får vell godkänna det där... ;)

Och det där var ingen dålig raggningsreplik.... den var nästan lite bra... eller ja... den hade funkat på mig iaf... fast jag e kanske inte direkt svårflörtad....

Jag måste ju oxå erkänna att jag e väldigt skyldig till snabbisen i bilen... *fy mig* FÖRLÅT MAMMA!

Puss på magen!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback