Snott från min Sara

Om mig:
Namn: Stefan
Ålder: 22
Längd: Ca 189cm
Smeknamn: Blom, Snuttis, Favorit Pojken, #10
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Japp
Stått på scen: Japp
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Nja, Gått har jag nog bara gjort. Inge bergsklättring dirket
Sett vita huset: JAPP! (på tv)

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets (skratta om ni vill men VAD ÄR SATIN)
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor (skratta om ni vill men VAD ÄR TUSENSKÖNA)
Matte eller engelska: Tar ut varandra

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja
Vad tittar du på hos en kvinna: Ansiktet först

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Badade hemma i poolen
Svär du för mycket: Det tycker jag inte
När duschade du senast: 1700 igår
Vilken låt lyssnar du på just nu: Like toy soldiers - Eminem
Vad är bredvid dig just nu: Lite tidningar
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Fyrkantigt (om detta räknas som skrivbord)
Vad var det sista du åt:Frukost, Yoghurt och mackor o apelsinjuice
Hur är vädret just nu: Monligt och kanske 10-15grader..
Har du en lavalampa: Nej
Vad gjorde du igår kväll: Kollade The Brothers Solomon
Vem pratade du sist med på telefon: Johan Forsman
Vad gör dig glad: Sport, Söta flickor, God mat och härliga människor och DU
Var skulle du vilja du åka: Malmö
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: Det visar sig

Tack för mig!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men yeahj... en blogg... det var inte igår...

Alltid lika trevligt att läsa...

Å om det där med Satin och Tusensköna... så har jag bara ett ord... GOOGLE!

Puss på dig!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback