SARA & ANKIs dag

Hej igen..
nu kommer en till blogg, två samma kväll, vad är detta egentligen!

vet ni, idag kom SARA hem, min underbart härliga SARA kom hem från USA idag.

När jag var påväg hem från jobbet ringde mobil och det var SARA, jag vart så paff och förvånad för hon skulle ju inte komma hem förrän NÄSTA fredag.

Trodde jag ja, nej det va hela tiden planerat att hon skulle komma hem idag för hennes syster tog studenten. Och den kunde hon ju INTE missa...om jag blev förvånad, gissa vad hennes syster blev när SARA var där på utspringet!

SARA svängde iaf förbi här en sväng så jag äntligen fick kramaOm henne igen och prata lite med henne.

Men hon var tvungen att snabbt åka iväg igen. Trist men sant, fler som hon skulle hälsa på PLUS att hon skulle ju på mottagningen också!

vet ni en annan grym sak som hände idag då? Som ALLTID händer denna dagen på året!
Jo min alldeles fantastiskt underbara lillasyster Anki FYLLER ÅR IDAG.
och inte vilket år som hellst. Hon fyller 18 idag.
Så ikväl lska hon ut på krogen och göra den osäker=)

se om hon vill ha skjuts sen ikväll ,erbjöd mig det i alla fall!

Och imorgon är det Bröllop, Billy och Hanna ska gifta sig. Shit va skoj det ska bli!
Ett alkoholfritt bröllop, någon so mvarit på det någon gång?
Inte jag, inte så konstigt heller eftersom det är det första bröllopet jag ska på!

Tror och är helt övertygad o matt bröllopet kommer bli helt fantastiskt och att hela dagen kommer vara grym!

Men nu känner jag mig nöjd för idag!

Hoppas ni är nöjd med att jag blogga lite.. JAG ÄR DET

Puss Puss på er och GRATTIS ANGELICA PÅ 18ÅRS DAGEN

Kommentarer
Postat av: Jessie

Yeahj vad mysigt att din Sara äntligen kommit hem igen... det var fan på tiden... hoppas du kramade henne lite extra från mig oxå...

Tack för ännu en underhållande blogg.... detta borde du verkligen göra oftare...

Puss på dig!
T.O.D

Postat av: anki

tack så mkt världens bästa bror! :D

2008-06-04 @ 10:58:34
URL: http://ankiblom.blogg.se
Postat av: Love Blom

Ja undrar vem du är som har mitt namn - mitt födelsenamn

2008-06-18 @ 09:27:58
Postat av: Stefan

haha heter du love blom?

fan va coolt



vart bor du hur hittade du min blogg??



Jag heter stefan i förnamn men blom i efternamn och eftersom alla älskar mig tyckte jag detta var ett passande namn



VEM ÄR DU?



Hej hej

2008-06-19 @ 14:18:51
URL: http://loveblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback