SOMMARTID

Hej!

Det blev inte mer än två dagar i rad som jag bloggade, men jag måste fan skylla ifrån mig. bloggade tisdag o onsdag, sen skulle jag in o blogga i torsdags efter träningen men vad händer..sidan fungerar inte utan hänger sig istället...testade två gånger vid två olika tillfällen men nej nej..den hade något emot mig.

men nu får ni och jag glädja oss åt att jag skriver nu iaf..

i fredags, igår alltså..fan det känns som söndag idag..återkommer om varför senare
ja det va jobb till 13 ungefär, sedan kom billy förbi mig och vi åkte hem, hann även med att plcoka upp eklund på jobbet.
Åkte och köpte mat och sedan samling vid sätuna för att sedan åka vidare till bålsta.

buss till falun för match. sov såklart påvägen dit, nån som är förvånad?=)

och matchen då, vad ska man säga om den...har missat att skriva det..nämnde något o mdet i onsdags att vi kunde bli klara för division 1 om falun vann matchen mot uppsala i onsdags..och det gjorde dom med 3-0 vilket alltså betyder att BÅLSTA SPELAR I DIVISION 1 NÄSTAN SÄSONG

vilket alltså betyder att vi inte har något mer än äran att spela för dom tre sista matcherna. och det märktes kan man säga.
fokus låg INTE ENS NÄSTAN på matchen utan på ölen som låg på kylning som skulle drickas efter matchen och påväg hem.
vi tog visserligen ledningen med 1-0 men när matchen var slut så hade det blivit fem mål till i matchen och vi hade inte gjort något av dom...förlust..första i kvalet och inte mkt mer att säga om den matchen

Imorgon möter vi Hedemora, seriefinal, dom som vinner vinner serien. kvalserien alltså, bådatvå är klara för uppflyttning,dock sägs det att Hedemora har en bonus att se fram emot om dom vinner, och det måste ju vara morot om något för oss att INTE låta dom få känna på den bonusen..eller va säger ni?

idag då...sov till strax innan 10 vilket var alldeles för kort, skulle ha sovit till MINST kl 11 och det fick jag känna av också och lida för...men men..vad ska jag göra...
men dock ska det tilläggas att det itne var jag som VAKNADE utan jag so mblev VÄCKT..men men...

sen har jag spelat endel fotboll på datan, kollat hockey, först brynäs- Malmö i kvalserien till elitserien. Väldigt underhållande och bra mtch måste jag ju få säga. Malmö vann faktiskt med 3-2 vilket förvånad mig en hel el, trodde brynäs skulle ta det där men det va ju skoj att Malmö vann..undra o mdom håller i och går upp i Elitserien..vore grymt men det blir tufft...

sedan var det daladerby, Leksand-Mora, tuff tät och jämn match som leksand till slut vann med 2-0

Erik o Kristin har även varit här och ätit och umgåts med oss, har även hunnit emd att spela lite kort vilket alltid är mysigt.
och nu till varför det känns som SÖNDAG idag är för att brorsan o kristin i princip ALLTID kommer hit och hälsar på på söndagar..men inte denna gång, idag kom dom på en lördag..nog o mdet...dom är alltd välkommna!

Sen nu ikväll har ajg kollat på Körslaget. Premiär ikväll och det var en positiv överraskning, kanske itne så mkt för mig, jag trodde att det skulle vara skoj och det var det också..men "vissa" skeptiker fick ändra uppfattning efter att ha sett det...trevligt! Även den bäste kan ha fel ibland tydligen!

vilka var bäst vet jag inte...jag kan ju inget så jag njuter av underhållningen istället och alla söta flickor som är med..Agnes är bra söt alltså!

och på onsdag är hockeyn slut..shit va tomt det kommer vara.
jobba och sen kommer man hem strax efter 16 och man är LEDIG resten av dagen..va ska man då göra...SOVA?!?! haha nåt hittar jag säkert på..kanske blir nån timme framför datan också..vem vet...okej då, ALLA vet att det kommer bli några timmar o mdagen framför DUMburken...,men men det är kärlek...


och har ajg sagt det...jag tänkte lira golf i sommar?!?! farsan e riktigt taggad, köpt ny golfbag o golfskor och det är nog fan nära att han putsar klubborna cokså..shit alltså...men det ska bli skoj..ut o lira lite på kvällarna..skoj skoj..nån so mska med?=) ni är välkommna!

men undra om jag ska avsluta detta nu...dock måste jag uppmärksamma er om en grej.
Inatt slår vi om till SOMMARTID och vi förlorar en timme..vi ska alltså ställa FRAM klockan en timme innan vi somnar...stackars syster som börjar jobba kl 07 imorgon..alltså blir det 06 "egentligen" för henne..tungt..men men..livet är hårt ibland  (för att inte säga alltid)

Men jag hoppas ni haft en trevlig lördag! Och att söndagen blir MINST lika bra...hm..undra om jag ska skriva "mInSt" med små bokstäver...det känns bättre eftersom det inte kan va särskillt stort... aja...ni får läsa hur ni vill..med stora, små eller blandade bokstäver...allt finns där "minst" NU

Ta hand om er!
PussPuss
!T.O.D!

*vinkar*



*Dagens citat*
Av: Göran Zachrisson
Den var i och vände nästan...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för ännu en väldigt underhållande blogg...

Och ja jag erkänner... jag trodde verkligen inte att Körslaget skulle vara bra... men det var ju helt okej iaf... eller okej... det var bra...

Grattis ännu en gång till spel i div 1 nästa säsong... i e fruktansvärt grymma... och speciellt du såklart...

Jag trodde att du hade lärt dig att aldrig lita på vad du tror om Malmö... vad man än tror så blir det alltid tvärtom... dem e helt hopplösa.. men samtidigt fantastiskt bra... såklart... dem e ju Malmö... ;)

Vad bra att du haft en bra lördag iaf... det är jag väldigt nöjd med...

Puss på dig...
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback