Påsken runt hörnet

Dags för blogg igen, idag är det måndag och för andra måndagen i rad är jag hockeyledig, skönt måste jag säga att det är!

Vad har jag då haft för mig idag, jobb såklart.. jobbade bara till 1330 idag, sedan var vi och körde lite material och shit så jag var itne hemma förrän 16 precis som vanligt.

Sen har jag faktiskt lagat mat, det blev potatismos och stekt falukorv till det, och såklart lite sallad, folket klagade på att moset var för hårt men det sket jag "rätt hårt" i,,,haha va rolig jag är;)

i lördagas var det alltså melodifestivalen, FINALEN...och jag förstår itne varför do mska hålla på och larva sig med en massa jurrys...i deltävlingarna är det FOLKET som bestämmer vilka so mgår vidare...hade det varit så i lördags också hade MIN favorit Sanna Nielsen vunnit eftersom hon fick flest poäng av folket..men tydligen så ska det itne vara så....SKANDAL... men nu får vi väl hoppas på att Europa KOLLARCharlotte och inte LYSSNAR på henne...visst hon är duktig men det fanns flera låtar som var bättre än den hon sjöng.

Och om vi nu skulle skicka en SNYGG vidare ut i Europa, varför skickar vi då inte Linda Bengtzing (om hon nu stavas så) hon är ju "RÄTT" het om man säger så...eller kanske Malin från "Let´s Dance" eller varför inte min lilla SÖTSARG...då hade vi lätt vunnit hela skiten...men vem lyssnar på mig egentligen?!!?

Igår va vi i hedemora och spelade match, hedemora hade inlett kvalet med tre vinster och sas varahur bra som hellst..men jag menar..hur jävla bra spelare kan do mha o mdo mspelar i DIVISION TVÅ...precis..do mvar lika dåliga som alla andra alg vi möter..vi pissar på dom alla..(A) okej undra vart ödmjukheten tog vägen men SKIT SAMMA

vi vann med 5-2 och det var faktiskt aldrig något snack o msaken utan vi spelade enkelt och disiplenerat från början til lslut och bjöd inte på speciellt mycket..och deras GRYMMA målis överglänste ju ALEX rätt så bra..precis som väntat...kom med något annat till returen vettja!

avsluta detta nu!
och du #16, tack för kommentaren/arerna och kul att du tyckte att ajg gjorde en bra match, även om jag själv inte tycker jag var på topp dirket=) På onsdag visar vi Uppsala vart skåpet ska stå!

Hoppas ni hade en bra helg och att er vecka börjat bra! det har min gjort så annars kan ni väl glädje er med mig!

Ta hand om er!
Puss Puss
!T.O.D!
*Vinkar*



*Dagens Citat*
Av: Göran Zachrisson
Det var en gång en kille i schweiz som tog i så mycket när han slog att han svimmade................eller hur var det nu igen. Är det kanske bara jag som har suttit och tänkt detta, eller drömt ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg fortsätt så.
ses imorgon.
puss hej

2008-03-17 @ 21:36:44
Postat av: Jessie

Men yeahj... tack för bloggen... helt underbart att läsa som vanligt...

Och är man BÄSTså behöver man inte vara ödmjuk!

Puss på dig!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback