Hur jä_la svårt kan det vara

Hejsan hej..
nu är jag ÄNTLIGEN tillbaka här igen och skriver.. hur svårt ska det vara egentligen..
i förra inlägget var jag hur nöjd som hellst över att ha lyckats blogga TVÅ dagar i rad...räknas det ens som en rad? väldigt kort i så fall...

det e ju skoj att blogga..även o mjag bara skriver en massa strunt och INTE ENS NÄSTAN kan stava lr nästan försöka skriva ordentligt...så är det tydligen folk som läser när jag väl skriver...måste vara hur jobbigt som hellst att läsa ju...jag själv får ju ont i huvet av att läsa det för att försöka få ihop orden so mdo mska vara och meningar...

jag har en bra jävla tur att jag slipper läsa det mesta..

jag har dom senaste dagarna TÄNKT att blogga när jag suttit här vid datan, men sen skitit i det ändå...det gäller bara att logga in på bloggan och öppna ett nytt inlägg...DÅ flyter det på och jag skriver på som en jävla idiot...men för att komma till det steget krävs det en hel del  jobb för mig...fråga mig inte varför...

kolar lite på det jag skrivit..ni kanske tror att jag skriver såhär slarvigt med flit och inte bryr mig..men shit..såhär skriver jag...jag låter bara fingrarna leta sig mot tangenterna och HOPPAS på att jag träffar rätt tangen och i rätt ordning...ni märker ju hur bra det går!

URSÄKTA, men jag är "lite" speciell


det va Påsk i helgen...tydligen så dog jesus då om jag iten minns helt fel..hur många tänker på det under påskledigheten...hur många är det som endast tänker på hur skönt det är att vara ledig några extra dagar från jobbet och äta lite god mat och en massa extra godis utan att något säger något om det!

eller jul och alla andra högtider so mhar med jesus att göra...jaja..oavsett så är det hur underbar so mhellst att vara LEDIG och få äta GOD MAT och äta EXTRA MYCKET GODIS...

nu har ajg iaf fått ner lite skit, ska lägga mig i sängen nu faktiskt..troligen och FÖRHOPPNINGSVIS blir det en längre och mysigare blogg imorgon..om vårat spela i kvalet mot division 1 samt inför allsvensakn i fotboll som börjar till helgen..MYYYSIGT

ta hand o mer där ute och hoppas ni haft en grymt mysig helg och påsk!

Tycker om er..speciellt DIG
Puss Puss

*vinkar*




*Dagens Citat*
Av: Göran Zachrisson
Det är ovanligt att golfspelare kommer ifrån London. Där finns ju så mycket annat att
göra som t.ex. äta hambugare.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan vad duktig du e som bloggar... sen att det till stor del är för att det e en viss person som "tvingar" dig till att skriva det e ju en helt annan sak... men jag e väldigt nöjd med att ha en blogg att läsa lite då och då... så TACK...

Och ja... du vet ju hur det ligger till med mig och religion... så jag har inga kommentarer om det där... och jag har inte ens fått vara ledig och njuta av påsken... så för mig så var det bara en helt vanlig vecka...

Men jag förlåter dig faktiskt för alla dina stavfel... jag e ju faktiskt ganska van nu... och du har faktiskt blivit bättre... du e lite duktig ibland faktiskt...

Hoppas att du har en mysig dag baby...

Pussar och Kramar
T.O.D

Postat av: anki

haha nej du sitter & spelar fotboll istället du :D

2008-03-28 @ 18:13:37
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback