! GRATTIS JESSICA !

Tva dagar i rad, detta kan ju nästan ses som något slags rekord!
säg till om ni hittar en annan blogg som uppdaterats två dagar I RAD!!

ja tisdag idag, men inte vilken tisdag som hellst för det är den 18 mars idag..och vad betyder det...jo det betyder att det är en väldans massa människor som fyller år idag!

japp men jag känner bara en och det är ju söta underbara Jessie!
Grattis på födelsedagen Jessica! önskar jag vore nere hos dig nu och stått klar med middagen åt oss då du nu snart är påväg hem från jobbet!
men vi får ta det en annan dag..ok? :)

annars har det varit jobb nu på dagen, och strax så ska jag åka iväg för att träna, match imorgon igen, Uppsala so mjag tidigare skrev står för motståndet, ska bli skoj! förhoppningsvis ytterliggare en vinst då!

se vad det blir för tränign idag, ska försöka och ha det skoj iaf...och förhoppnignvis inte ha sönder någon klubba, har bara en "bra" klubba kvar..sen ahr jag två so mjag tränar med efterso mdom är för mjuka för att använda...yes det är sant hur oroligt det än låter...jag är FÖR STARK fören klubba...KORS I TAKET...men men...kanske kan skippa fysträningen i sommar igen, eller iaf ta mer än två veckor på "kreta" haha va kass ajg är..

annars har jag funderat på en grej..när man går på toa så säger man ju att man gör antingen ETTAN eller TVÅAN...
men ni där ute...om ni lyckas göra TVÅAN kan ni väl säga till mig...ETTAN är inge problem...men ALLTID när jag ska göra TVÅAN så blir det ALLTID ETTAN också...och ETT + TVÅ måste ju bli TREAN....alltså borde man istället för att säga TVÅAN säga att man ska göra TREAN...håller ni inte med mig=)

den som inte KISSAR samtidigt som den BAJSAR kan ju säga det...det skulle jag vilja lära mig så fall..eller nej...skit samma..men skulle vilja veta om ni kan det iaf....

Visst har jag bra och intressanta funderingar!!

nej nu ska jag dra...
ha det braigt så hörs vi!


Puss Puss
!T.O.D!
*VinkaR*


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja du... vad ska man säga... du e ju lite lagom söt ibland...

Men jag har absolut inga kommentarer om dina konstiga små funderingar... men du e nog fan den enda som ens funderat på det där...

Puss på dig //födelsedagsbarnet
!T.O.D.E.M!

Postat av: Jessie

Glömde att jag skulle hälsa från Mackan att ni ska se till att "spöa dem jävlarna" imorgon...

Heja er!

Puss puss puss puss puss puss
J.S.D

2008-03-18 @ 18:59:11
URL: http://jinxedjessie.blogg.se/
Postat av: #16

bra blogg igen. ses imorgon

2008-03-20 @ 20:53:45
Postat av: sara satmara

heej.
hörru, du kan messa till mitt usanr om du vill! min svenska mobil är supergammal och mår inte sådär toppen, så jag har den avstängd nästan jämt. men jag messar mitt nr till dig :)
pusspuss

2008-03-21 @ 15:37:59
URL: http://satmara.blogg.se
Postat av: anki

haha du äger! :D

2008-03-23 @ 12:25:29
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback