Avsluta meningen

AVSLUTA MENINGEN:

1. Jag har insett att min senaste kyss: var för länge sen
2. Jag lyssnar på: Mix megapol
3. Jag pratar: svenska, hyffsad engelska och LIIIIIIIIIIITE tyska
4. Jag älskar/tycker om: Mina kompisar och vänner och såklart SötsarG
5. Min bästa vän(ner) är: underbara:D
7. Jag avskyr när folk frågar: saker jag inte har något svar på
8. Kärlek är: något jag längtar efter att få uppleva
9. Någonstans är: HON
10. Jag kommer alltid attvara mig själv
11. Jag är hemligt förälskad i: det måste jag ju hålla för mig själv för att det ska fortsätta vara hemligt
12. Sist jag grät var: inte så länge sen
13. Min mobiltelefon är: svart och den andra silver
14. När jag vaknar på morgonen: går jag upp och äter frukost
15. Innan jag går och lägger mig: borstar tänderna,toa och avslutar dagen med ett samtal med Jess
16. Just nu tänker jag på: Jess
17. Bebisar är: underbart söta
18. Idag har jag: spelat alldeles för mycket data
19. Ikväll har jag: gått en sväng med tintin
20. Imorgon kommer jag: att jobba och träna
21. Jag vill verkligen: träffa Jess SNAAAART

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej bebis...

Tack för den lilla mini bloggen... alltid lika mysigt... oavsett vad du skriver för nått...

T.O.D.E.M!
Puss å kram!

Postat av: Josefine

Jo Sanna tycker jag allt ska ta hem hela altet, och Christer Sjögren kan jag verkligen hålla med dig om att hans låt inte ens borde få spelas...men sedan så verkar alla gillar perellis låt..och jag undrar utav vilken anledning för jag ser inte någonting i den, kom inte och säg att du också gillar den? ;)
Ha en trevlig kväll! :) Kram

2008-03-15 @ 18:04:40
URL: http://josefineannaeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback