Söndag och veckan är över

Tjenare! Speciellt DU Emma som nu frågat X antal gånger o mjag ska skriva blogg idag ch när ajg ska skriva bloggen..
Men ni alla är såklart välkomna, även du din STORA underbara Människa kallad SötsarG

under dagen har jag knappt lämnat huset, har varit ut till bilen två gånger, mer än så har det itne blivit...
det jag har gjort kan sammanfattas i att jag har

kollat handboll
damsugit
lagat mat
spelat Wii
läst/raderat/räknat sms
spelat data
snackat msn
kollat fotboll
och nu avslutas dagen med en blogg
eller NEJ, ska ju som vanligt avslutas med ett samtal med Jess


hanbollen då, jo jag såg lite av EM finalen mellan Danmark och Kroatien och danmark vann ju faktiskt den, med 3-4 mål nånting har jag för mig, och det var ju hur kul som hellst nu när Sverige inte kände för att vinna, då tyckte jag att Danskarna fick passa på och visst gjorde dom det.. GRATTIS DANMARK

damsugit, ja itne så mycket att berätta om det, damsugit huset och det gick ju bra och blev av med det mesta av det hår Tintin tappar

lagat mat, japp idag har jag lagat mat igen..det det blev riktigt gott...

jag stekte fläskfilé...sen stekte jag kantareller, smälte smör och hade i kantarellerna o creame freche majonäs buljongtärning satt det blev en sås...sen fräste jag lök...pressade vitlök i botten på en form, la i köttet, och ´över det hade jag löken..sen på med såsen och rev lite ost...in med det i ugnen 10minuter och till det serverkade jag ris och majs...och kall beasås till dom som ville ha

Idag är jag riktigt stolt och nöjd med maten jag lagade...och inget recept lr så utan bara på egna känslan...

Spelat Wii har jag ju gjort, det blev Bowling idag och shit va jag fick in snitsen, för första gången i mitt liv hade jag ett "six-pack"
ja så hette det tydligen när man fick STRIKE SEX gånger i rad..och det fick ajg två gåner till oh med...först satte jag personbästa till 222poäng, sen ökade jag på till hela 236poäng...nån som är imponerad?!?! jag är iaf OTROLIGT NÖJD

ja det där med mina SMS behöver ajg iten ens kommentera..alla förstår ju hur STÖRD jag verkligen är när jag räknar och läser alla sms innan ajg raderar dom...

spelat data..japp det har jag gjort nu ikväll, Championchip manager och det går j uhelt okej måste jag säga..inne på första säsongen bara...inte allt för mkt tid till det men när man väl spelar så är det skoj!

snackat msn, ja ni själva vet ju vilka jag pratat med, ellerhur...behöver itne kommenteras mkt mer tror jag

kollat fotboll, jo jag såg börst Atletico Bilbao - Barcelona vilken slutade 1-1, går tungt för Barca i år..
sedan kollade jag Real Madrid - Villareal som slutade 3-2 till hemmalaget, en mycket bättre och roligare match än barcamatchen

och nu blogg och ni läser ju den själv så den ska jag inte skriva om

och sen som vanligt ska ajg ringa Jess och kolla hur hennes dag varit o hur hon mår...mysigt ju

har jag nå mer att skriva här kanske?

ny vecka nya möjligheter imorgon.
som vanligt är det jobb och tränign p åschemat..förhoppningsvis är Micke frisk och tillbaka i tränign imorgon, men kan tänka mig att några är borta imorgon då vi inte har match förrän på söndag...då är det seriefinal..Visby/Roma kommer på besök till Bålsta och det ska bli riktigt skoj att möta dom..kan bli en kul match och ni alla är varmt välkommna då! 1500 i bålsta ishall på söndag!

så har man gjort lite reklam för det också...

nej nu är klockan mycket..ska borsta tänderna och lägga mig i sängen nu...så mer än detta blir det inte idag..
men hoppas ni haft en minst lika mysig helg som jag har haft!

och som jag tidigare skrivit, ni glömmer itne bort att KOMMENTERA efter att ni har varit här och läst va...MYCKET ROLIGARE att skriva då!

Ta hand om er!
Puss Puss
!T.O.D!

*vinkar*


*DAGENS CITAT*
Av: Göran Zachrisson
Han är 3 1/2m lång... jag överdriver inte. Alltså, han är drygt 2m lång!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja men de är ju så kul att läsa andras bloggar :P
duktigt att få ett "six-pack", ska försöka slå det, hehe! får se hur det går bara..

det verkar som om du har haft en bra dag och helg :)
ha de bra, kram!

2008-01-27 @ 23:16:51
Postat av: Jessie

Hej snyggo!

Jaha... hur ska man kommentera det där då!?

Din söndag ser ju ut att ha varit okej iaf... jag e faktiskt ganska nöjd med att du inte gör allt för mycket när du faktiskt är ledig... bra där! *puss*

Och ja... jag e inte ens lite nervös för att du ska spöa mig i bowlingen... men OM du nu skulle lyckas att spöa mig så blir det sex vägran i minst en vecka... :)

Men puss å kram på dig!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback