Snygg eller Ful

186908-8186908-7


Snygg eller Ful!

På Mix Megapol utmanar programledaren Pär Nemström kändisvärlden.
Varje dag genomförs en omröstning där dom ställer frågan: Vem är snyggast, Pär eller kändisen?

Så nu tänkte jag göra samma sak, ta kändisen från mix och istället jämföra den med mig så får ni välja vem som är Snygg och vem som är FUL

Kommentera mer än gärna och om ni vill får ni såklart vara ANONYMA

Idag jämförs jag Stefan Blom med Emilio (vet inte vem det är) så in och kommentera/rösta nu

Kommentarer
Postat av: Jessie

Han ser ut att vara ALDELES för gammal för min smak... jag gillar ju faktiskt yngre killar... sånna små lammkött som dig... ;)

Du e solklart snyggast!

Puss på valfritt ställe!
T.O.D

Postat av: Stekarn

Blom, lägg ner. Du ser förjävlig ut! Pinsamt...

2008-02-24 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback