JURGEN

Tjabba tjena HALLÅ

Fick klagomål på att ajg skriver ajg istället för JAG...ska se om jag kan bättre mig lite, men det ska ni veta, vilket ni redan bör veta...att min stavning/salarvighet är inte den bästa varken på msn lr här när jag skriver blogg...

fick order av micke idag igen att jag skulle blogga, främst för att berätta om den där hockeynyheten so mjag "retades" med och bara skrev lite om men nu ska jag berätta hela kakan..bra va

Det var såhär att vår #19 från förra året, Jugga, det blev klart att han ska börja lira med oss igen, til latt börja träna men så grym som han är och det liret han har i sig kommer han snart vara med och lira matcher också.
Han fick ja en grabb (Sergej) i slutet av förra säsong så han har umgåts med sonen och frugan plus haft en del på jobbet, så han har itne riktigt haft tid för oss i laget, men nu ringde han upp vår tränare och kolladeläget och visst var han välkommen tillbaka, både från spelarnas och tränarens sida..VÄLKOMMEN TILLBAKA KUNGEN..

annars så måste jag bara skriva att jag "smakade" världens ÄCKLIGASTE tandkräm igårkväll...den vi haft tog slut så jag började på en ny, en som jag fick av chefen i julklapp, men redan när jag pressa ut den på tandborsten så såg den riktigt äcklig ut, sen när jag började borsta så smakade den ÄNNU mer äckligt än vad den såg ut..shitasså...avstå gärna den
men för att vara säker på om det var fel på mig lr tandkrämen så frågade jag pappa o mvad han tyckte o mden, och han hade exakt samma uppfattning som mig, den gick INTE att använda, den tandkrämen va den värsta han smakat sa han och då är han INTE ENS NÄSTAN känslig...
satt den har vi slängt nu!

vad annars...har varit billylös på jobbet idag igen, den lille saken e ju sjuk så då får jag ta tag i tyglarna och styra skeppet frammåt, och det har ju gått bra!
Men imorgon får jag med mig honom till jobbet igen och det känns mer än underbart!

vad mer har jag att skriva...
Jo att mitt fotbollslag STEFILDO UNITED har äntligen börjat vinna igen, har spelat tre matcher av årets säsong och jag har vunnit alla tre med uddamålet, DOCK en vinst och det känns skoj ,får se hur länge man kan leva på detta då, tuff borta match mot Bänkvärmarna väntar på måndag..

kom av mig lite nu, har 6an på och där är det "The Punisher" som gäller, grymt skön rulle ju! Rekomenderas om ni inte har sett den

men måste bara få säga en sak innan jag avslutar för det verkar itne so matt det blir nå mer blogg iidag
och det är nämligen att jag ÖNSKAR att ALLA kommentera min blogg när ni varit här och läst den, vore kul att veta vilka som läst, om det nu är några som läser, några få veta jag läser, så konstiga människor finns det tydligen, men nu kan väl iaf skriva erat namn och bara nå kort..skulle uppskattas ENORMT MYCKET och det skulle göra mitt bloggande ännu roligare!
TACK PÅ FÖRHAND

men nu ska jag som sagt avsluta detta, men måste ju ioförsig få in att vi har match imorgon, borta mot hatlaget Sollentuna, ser fram emot det mötet mycket och det är en måstematch, kan inte förlora mot dom jävlarna...jag tror vi vinner, brukar vara tända och laddade mot dom, hoppas på det imorgon med!
1930 släpps pucken! Håll tummarna!

Hoppas ni haft en bra dag!
Vi ses o hörs, och du, glöm inte att skriva några små ord va=)

!T.O.D!
PussPuss

*vinkar*



*DAGENS CITAT*
Av: Göran Zachrisson

Greenerna är så snabba att bollen inte stannar förrän den slutar rulla...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack tack TACK för bloggen... alltid lika trevligt att läsa några störda ord som du skrivit... *puss på dig*

Det e ju helt underbart att du får sällskap av Billy imorgon igen... att du ens överlevt att vara utan honom i 2 hela dagar på jobbet e ju helt otroligt... skönt att höra att han mår bättre också...

Och ja... när jag pratade med dig i telefonen innan så lovade du att skriva in en sak i bloggen... och jag tror inte att det finns med i din blogg faktiskt... fy dig!

Klart att ni vinner imorgon... ni e ju bäst... och jag kommer att sitta och hålla tummarna för er iaf... det vet du...

Grattis till vinsterna med fotbollslaget föresten...

Puss å kram!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback