JAG ÄR KASS

HEJigen...
glömde en sak jag SKULLE skriva i bloggen så jag skriver ett litet kort inlägg här också satt jag blir lite förlåten i alla fall!

jo de tär såhär va..att jag bantar/ tänker p åvad ajg äter eller vad man nu vill kalla det för ajg tycker att jag har några kila för mycket fett på kroppen..
men jag vägde mig iaf 1januari och då vägde jag 102,4 kilo, så igår så slog jag vad med en viss SÖTSARG, hon gissade att jag hade gått NER lite sen dess och då fick jag alltså gissa på att jag gått UPP sen dess...
det var jag ioförsig lite nöjd med för oavsett resultat så skulle ajg bli glad, antingen att ajg gåt tner eller att jag fick rätt i vadslagningen...

och jag fick alltså et tpositivt besked..haha
101,9 vägde jag så 0,5 kilo har ajg gått ner på 24 dagar...hur bra är inte det egentligen:P HAHA shit va jag e grym

sen glömde jag j uen till sak

Jag åkte lite tidigare till träningen idag, det var för att jag åkte upp till Petter (SKuggan) #17 Eriksson på Bilforum och tog en kopp choklad och snacka lite skit innan träningen, sen åkte han med oss "märstaligan" till träningen eftersom han inte hade någon bil idag.

Men nu ska ajg lägga mig i sängen..den skriker efter mig

Sov så gott alla söta där ute..Ja även ni som är mindre söta också! SNÄLLT VA

Puss Puss o kramrOm SötsarG som hå¨ller koll på mig!

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Japp... nu e det solklart... du e hopplös..

Puss å kram!
T.O.D

Postat av: #16

Tjena Blom. Tänkte bara berätta att jag har läst din blogg nu så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Men men jag får väl sitta hemma själv och vara sjuk som jag har gjort hela veckan nu. Nej ha de bra nu så ses vi på matchen imorgon, tänkte nämligen åka och kolla hur ni sköter er. :)
Puss och kram

2008-01-25 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback