GRATTIS BILLY

Japp, det är alltså andra dagen i RAD, so majg bloggar...kan två stycken bilda en rad? va säger ni om det, JA  eller  NEJ

Iaf, bloggtime

igår var ajg alltså med billy och hanna och deras familjer och det va mysigt, en ny upplevelse fick ajg var med om vilket fått mig att börja tänkte lite iaf...inte för att jag blir nå klokare eller ändrar det jag tror på..eller rättare sagt..INTE TROR PÅ...för ajg vet iten vad jag tror lr så...aja..TREVLIG KVÄLL VAR DET HUR SOM HELLST

kvällen avslutades med godis läsk och film hemma hos billy, NAM NAM

den va inte helt rätt, det avslutades precis som vanligt med ett helt underbart samtal med Jess...underbart vackra människa

 Sen idag söndag, vaknade 12, upp och käka frukostoch sen iväg till eurostop för att inhandla present till Billy so mfyllde år idag, FYLLER ÅR rättare sagt..Grattis Billy

det blev en Lasse Åberg tavla med en väldigt aggressiv hockeyspeland djur på..väldigt fin tyckte jag..lite passande...AGGRESSIV då, inte hockeyspelare, passar itne så mycket på billy kanske=)

sen hem och mös lite, började laga mat, det blev kokt potatis nå kött, beasås och morrötter=) NAM NAM...
sen blev det dusch innan jag hämta alex o papi och vi åkte till billy
kakor och tårta (som billy stått o bakat hela dan) eller nått i den stilen
fika och skitsnack och sen paketöppning...billy sa att han gilla tavlan vilket va skoj=)

sen körde jag hem pojkarna o vidare hem hit..snackat me en massa folk på msn speciellt Billys mamma Cickie, Hur trevligt som hellst=), riktigt klok kvinna det där=)

och så fick ajg besök av SÖTSARG ikväll på msn också, och hur mysigt va inte det då...inte varje dag man har den lyckan..tyvärr utnyttjar jag den itne fullt ut men finns en liten anlednign till det...prioriterar Cickie högre ikväl lfaktiskt..Sorry JESS!!!

men nu ska jag avsluta detta och ta o lägga mig i min helt underbart sköna säng..jobb imrgon igen ju..kanske itne lika kul men det behövs det också..PENGAR ÄR BRA

Hoppas ni haft en mysig helg alla där ute och att ni inte glömt gratta Billy, för han förtjänar att bli grattad..han är en helt UNDERBAR person och männsika

Tycker om er, speciellt DIG
PussPuss

*vinkar*


*DAGENS CITAT*
Av: Göran Zachrisson

Bollen virrade runt ett tag på greenen innan den bestämde sig för att stanna just där den stannade
.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jaha... då e det dags för mig att skriva ännu en kommentar... fy fan vad jobbigt...

Men ja... att du prioriterar nån annan före mig... ja det kommenterar jag inte ens... för du VET att du e en dummis...

Och din kväll igår har jag inte heller några kommentarer om... jag tyckte att det var skitkul iaf... så jag e nöjd...

Men ja... nu orkar jag verkligen inte skriva mer... så det får du faktiskt leva med...

Puss å kram!
T.O.D

Postat av: Fridah

**aabsolut, nu mår jag bättre, :) resten av dagen gick galnt, intervjun kommer upp strax, :)

2008-01-21 @ 19:46:05
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback