En helt vanlig torsdag

Tjena!

Nu är det dags för mig att skriva en "vanlig" blogg igen...har ju lagt in några snygg eller ful och lite annat smått o gått men har inte fått allt för mkt kommentarer ändå... Är ju bara den underbara SÖTSARG som jag fått kommentar av än så länge..Kanske ska lägga ner med det där...aja det visar sig...=)

Igår va ja o kolla på hockey, Arlanda - Järfälla....nästan hela "märstaligan" var där och kika...bara alex som itne var det men det var eftersom han jobbade...
Wings vann tyvärr med 5-3 efter att ha gjort sista målet i uppen kasse...ingen vidare match...De tär ju förstafemman i arlanda som bär dom PLUS att Ola Nilsson i målet är väldigt viktig för laget.

idag har det varit jobb som vanligt..och såklart tränng nu på kvällen..har varit några sjuka och så i laget men idag var alla utan två tillbaka och det va ju bra...rolig och viktig match väntar på söndag, vi möter Visby/Roma hemma i bålsta då..seriefinal som ska bli riktigt kul som sagt...gäller det att vara på tårna...träningen gick ju sådär idag kanske...lite trögt o så i början men ju längre träningen led ju bättre blev det...

och jag gjorde ju till och med mål idag när vi spelade 2mål...grymt..slagskott upp i krysset som alex inte hade en chans på...VAD HÄNDE DÄR egentligen=) men jag ska vara ödmjuk o tacka denne för passningen=)
sen att jag att jag mutade alex innan träningen att han skulle släppa i nalla mina skott behöver jag ju inte ens berätta =) haha

var inne på FCKs hemsida nu ikväll också...TVÅ nyförvärv klara...en brasiljanare vid namn JUNIOR som förra säsongen spelade i MALMÖ FF och sedan en back vid namn Ulrik Laursen har jag för mig..kan ha fel på namnet men tror det va så=) Laursen kommer senast från danska konkurrenten OB och har även spelat i Celtic tidigare i karriären

Se hur det går för dom, speciellt JUNIOR som jag har lite koll på, backen har jag ingen anign om vem det e...Junior e ju riktigt bra i sina bra stunder...men när han inte är på humör är han hur kass som hellst och bara drar ner stämmningen i laget...typisk brasiljanare..kan man säga så utan att vara allt för taskig?

kom ju på en annan övergång...Finländaren Jri Litmanen, kungen från förr som nu varit skadad i några säsonger..iaf när det gäller klubblagsspel, i landslaget verkar han vara hel..ungefär som våran egna Fredrik Ljungberg...Jo Litmanen är klar på Premier Leauge klubben Fulham om jag nu inte kommer ihåg helt galet...Bottenlag i engelska högstaligan....nu är väl den stora frågan, kommer han att spela eller bara ligga i bubbelbadet med några flickor i bikini och stärka sin plånbok ÄNNU mera...återstår att se

Imorgon är det jobb som vanligt på dagen men sedan inte någon match på kvällen, jag e helt ledig..shit va skont det ska bli..så då kommer det bli middag med familjen och sedan LET´S Dance för hela slanten/kvällen

undra vilka so mfår åka ut imorgon, tror att det kan bli Mi Rydell eller hur hon nu stavas/heter....och det skulle itne vara nån allt för stor förlust för programmet enligt min mening faktiskt...men hellst vill jag ju att Susanne Lanefelt åker ut...har fått något emot henne..fråga mig inte varför...=) men jag tror som sagt att hon "KNIPER" åt sig en plats i nästa program också=) va vitsig man kan vara...

och imrgon är det 1Februari och det är dags att vägas igen..101,9 senast..undra om man gåttupp eller ner sen dess....vor ju skoj om man krymt lite till kanske men man ska ju inte hoppas allt för mycket här i livet=)

men nu tänkte jag överge detta...dags för sängen alldeles strax...ska ju bli hur msyigt som hellst och hur mysigt som hellst med ett samtal med Jess innan också=)

Ta hand om er och ha en alldeles utmärkt underbar fredag och start på februari imorgon!

Puss Puss
!T.O.D!

*vinkar*



*DAGENS CITAT*
Av: Göran Zachrisson
Det är ovanligt att golfspelare kommer ifrån London. Där finns ju så mycket annat att göra
 som t.ex. äta hambugare.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men yeahj... tack för ännu en underbar blogg...

Och det e helt sjukt bra att Junior skrivit på för älskade Fck... helt grymmt bra ju... och ja... sen att du skriver en massa dumheter om honom det ska jag skälla på dig för sen... Fy dig! *pekar finger*

Men det e helt fantastiskt att du kan göra mål... det hade ag nästan glömt att du kunde... ;)

Och det ska bli mys att "få se" Let´s Dance med dig imorgon... mysigt värre ju...

Nu ska jag ge dig en sak att fundera på oxå... jag sa igår när vi pratade i telefon att jag skulle göra en sak idag... är det möjligtvis så att du kommer ihåg vad det var!?

Det där med sopan Jari... det tänker jag inte ens kommentera... *morrar*

Jag tror föresten oxå att Mi åker ut... eller möjligtvis Danny... så jag gissar på Danny... så får vi se vem som får rätt...

Men puss på dig snyggo!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback