Snygg eller Ful

image15image16


Snygg eller Ful!

På Mix Megapol utmanar programledaren Pär Nemström kändisvärlden.
Varje dag genomförs en omröstning där dom ställer frågan: Vem är snyggast, Pär eller kändisen?

Så nu tänkte jag göra samma sak, ta kändisen från mix och istället jämföra den med mig så får ni välja vem som är Snygg och vem som är FUL

Kommentera mer än gärna och om ni vill får ni såklart vara ANONYMA

Idag jämförs jag Stefan Blom med Karl-petter (Bonde söker fru bonden) så in och kommentera/rösta nu

Kommentarer
Postat av: Fabian Lönndahl

Du är inte bara ful Blomman..den här bloggen är dessutom den värsta bloggen i historien..skäms på dig. Detta beteende är inte ok. Nånstans går fan gränsen..Är vi överens om detta, eller måste jag ta i med hårdhandskarna?

2008-02-07 @ 22:41:37
Postat av: Fabian Lönndahl

Du är inte bara ful Blomman..den här bloggen är dessutom den värsta bloggen i historien..skäms på dig. Detta beteende är inte ok. Nånstans går fan gränsen..Är vi överens om detta, eller måste jag ta i med hårdhandskarna?

2008-02-07 @ 22:42:19
Postat av: Jessie

Nu blir det svårare... nu möter du en grabb som faktiskt kan leva med lite skit under naglarna...

Men partisk som jag e så vinner du denna oxå....

Puss på magen...
T.O.D

Postat av: Stefan

Haha TJA FABBE

Hur fan e läget med dig?
hur hittade du hit din lilla byracka?!?!
När ska du börja lira hockey med mig igen då? Du jag o Linus i vm senare i vår va;)

haha nej men vad har du för dig nu för tiden?

2008-02-09 @ 18:26:11
URL: http://loveblom.blogg.se
Postat av: Erik Rahm

Kan inte mer än att hålla med Fabians inlägg sedan tidigare Blomman. Vi har disskuterat de här med ditt bloggande och kommit fram till att de nog är bäst att du lägger ner detta ganska omgående. Vi säger inte de här för att uppröra eller annat negativt utan vi ser helt enkelt till allas bästa. Inte nog med att du stavar som en 3 åring utan du besvkriver även en hel del saker i bloggen som inga andra än 13 åriga översminkade fjortisar skulle få för sig att göra. De sticker i våra ögon att läsa de och eftersom Fabians tidigare inlägg inte har gett någon vidare inverkan så påminner även jag dig om din skyldighet emot internet och alla som kan komma åt sånna sidor och bloggar som din.

2008-02-11 @ 21:28:02
Postat av: Fabian Lönndahl

Jo tack Stefan, det är bara fint!

MEN! Du får ej se mitt inlägg som ironi, jag vill här med understryka och belysa texten igen. Sluta blogga, du gör Sverige och folket en otjänst genom att fortsätta! Jag kan inte nog understryka det eminenta inlägget från Erik Rahm där han han tar upp saker som översminkade fjortisar bl a. Jag skulle vilja ta det hela ett snäpp längre och kalla det hela för självförhärligande och självhyllande å de grövsta. Att en annars så reko människa som du själv sysslar med detta är under all kritik och dessutom slöseri med tid. Jag avslutar med att återigen konstatera att bloggen är pinsam och bör avslutas inom en snar framtid!

2008-02-11 @ 21:38:25
Postat av: Stefan

haha ni är ju bara FÖÖÖÖR sköna... och vilka jobbiga konstiga komplicerade ord ni använder...och stava so men 3åring...SO WHAT...haha måste ju visa att man har talangen på nå helt annat håll än i skolbänken! till skillnad mot vissa andra...."PEKAR PÅ JÄRFÄLLAMAFFIAN"

men ni boys...kom igen på msn...adda mig
[email protected]
måste ju få snacka lite mer skit mer er!

Puss Puss

2008-02-11 @ 22:23:13
URL: http://loveblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback