Saker som kan dra åt HELV_TE i Januari

Personer som INTE kör till och från jobbet

Vi åker tillsammans till jobbet och vi som har körkort turas såklart om att köra, men INTE ALLA, jag frågade en viss person om han kunde/ville köra och vilket svar får jag
-Nej ajg vill inte ha ansvar för alla i bilen och tommys firmabil...BRA BORTFÖRKLARING SOPA
Jag tycker om personen i fråga men tror han att vi vill köra eller!?!? SUUUUCK


Allt damm på jobbet

Vi håller på och plåtar massa gamla på bygget inne i stan, ett gammal garage och det ligger damm och skit som är MÅNGA ÅR GAMMALT...shit va skitig man blir och varje dag jag kommer hem från jobbet kallas jag allt från smutsgubbe, sotarn och dammunge....


Sjukdommar

I dessa dagar känns det som att ALLT och ALLA är sjuka...ont i halsen, hosta, feber, huvudverg och jag vet inte vad... Jag själv har ändå klarat mig hyffsat, bara haft lite kosta om nätterna..men bra många andra som varit sjuka


Mörker

Det är mörkt närman vaknar och åker till jobbet på morgonen och det är mörkt när man slutat och åker hem från jobbet....jag vill har LJUSARE TIDER


Over AND Out

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ha ha ha... fan vad positiv du kan vara då... tänk på allt mysigt som finns istället...

Och snart e det sommar... då blir ju allting såååå mycket bättre...

Puss på dig!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback