Min helg dårå

Hejsan Hej!!

Nu tänkte jag skriva några rader här igen...yippie

nu har det varit helg och imorgon när jag vaknar av att klockan ringer så är det dags att åka till jobbet igne...Men det ska väl gå bra...men lite om helgen då!

fredagen va det jobb som vanligt och sen hade vi ingen match eller träning på kvällen så det blev middag med familjen och efter det kollade vi på Let´s Dance
och det stod mellan Mi och Susan om vem som skulle åka ut och det var jag väldigt nöjd med
Jag hade gissat att Mi skulle åka ut men jag ville ju att Susan skulle åka ut så jag vart glad oavsett vem som skulle få lämna

och det blev "Knip" Susan som fick lämna..jag har ju haft något emot henne redan från början så det där fick jag vara väldigt nöjd med..så åker Mi ut nästa fredag..MYYYYS

annars så va det märkvärt att Richard Hurrej (eller hur han stavas) tillsammans med sin partner Cissi fick FULL POTT... 10 poäng av samtliga domare...GRATTIS..kanske inte riktigt värda det enligt mig men visst va dom bra

Annars va snyggparet Danny/Malin igågn igen och fick hela 36poäng, NIOR av alla dommare..MYYYYS

Sen va det tränign 08 på lördagen...sen pizza efter det..hem o ch sov några timmar innan dt va dags att laga mat...FLYGANDE JACOB blev det och det blev riktigt gott!! kvällen spenderades med mor och far framför Götakanal 2, helt okej film tycker ajg fast 1an va ju såklart bättre

Sen hann jag även med att spela lite data....

Idag söndag har det varit hockey för hela slanten

upp vid 8 för att käka frukost, sen tillbaka till sängen och sov till 10, ett underbart samtal med Jess och det va MYYYYS

Sen lite lugnt innan ajg drog till märsta och vidare till bålsta...vi åkte till Mc DANIELS och käkade..hela laget var där så det va mys...spagetti o köttfärssås va NAM NAM men ALLDELES FÖR LITE enligt min mening..

sen till hallen och det var dags för match...mot serieledarna från gotland nämligen Visby/Roma
vi gör en riktigt bra match, stabilt försvarsspel vilket har varit lite si och så med på senaste tiden..men idag var det bra...sen hade vi massor med lägen under matchen...vi vann matchen med 5-1 trots att dom vann skotten med hela 40-18
dock hade vi FLER VASSA MÅLCHANSER än dom....BRA MATCH GRABBAR

sen hem och mat med familjen, har hunnit varit ute med hunden också och det va både mysigt och roligt...inte så ofta jag är ute med honom eftersom jag är hemma så lite..med han e underbar och alltid så glad..tycker om dig Tintin..

det va veckan det...eller rättare sagt helgen...rätt ska va rätt

veckan so mkommer så är det jobb och hockey som gäller som vanligt..vallentuna hemma på tisdag...MAMMA fyller år då också...men den ska hon fira med att kolla på hockeysåklart..haha vilken mamma man har:)
sen på fredag ska vi till åkers styckebruk för match...hoppas såkalrt på två vinster där!

undra om det är nå annat man ska skriva här...
det ko msnö i lördagseftermiddag..massa snö för att vara sthlm..men den håller såkalrt på att regna/smälta bort nu..ett dygn fick vi tydligen nöja oss med vinter...

men nu ska jag avsluta här!

Hoppas ni haft en massa skoj för er i helgen och att den va minst liak mysig som min!

Ta hand om er!
!T.O.D!
Puss Puss

*VINKAR*



*DAGENS CITAT*
Av: Göran Zachrisson
Såg ni, han började svingen för tidigt.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men yeahj... fan MÄSTER BLOGGAREN BLOM e igång igen... ja jag e riktigt impad... och väldigt förvånad faktiskt... men på ett bra sätt...

Jag ser fram emot att få höra mer detaljer om matchen... och ja... jag e riktigt imponerad av er... ni e ju hur grymma som helst ju... Grattis bebis!

Men annars var där nog inte allt för många nyheter i bloggen som jag inte hade koll på... förutom att mamma Kerstin fyller år på tisdag... och det e klart att han ska kolla hockey... hon e grym...

Och du SKA köpa present till mamma... och den ska vara bra oxå... det e en order!!!

Men tack för en skojsig blogg idag igen... du e BÄST...

Ja just det... hur går det med "F"!?!?

Puss puss puss... och lite fler pussar...
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback