Måndag igen

JO men hej på er! VÄLKOMNA HIT
Ny vecka och nya möjligheter

har varit en helg okej måndag måste jag ändå säga, lite jobb här och lite tränign där!
mer än så tror ajg itne att ni behöver och vill veta om min dag

eller jo, har faktiskt varit och köpt en present till min mor som fyller år imorgon, ska slå in den nu ikväll innan jag går och lägger mig, lägga den på bordet så hon ser/får den imorgon när hon kliver upp..MYYYS

Har ju glömt meddela hur det går med min vikt, kanske kan finnas en anlednign till det, just för att det itne går speciellt bra...sedan året började har jag gått ner från 102,4kg till 101,9 kilo
alltså 0,5 kilo på en månad..hur bra kan man vara egentligen ,ska det inte vara lättast att gå ner i början och sen börjar det bli svårare..nej nej jag tar 0,5 p åen månad FÖRSTA månaden..undra hur det kommer gå i fortsättningen
aja, får ju vara nöjd över att ajg iten GÅTT UPP iaf..haha

mina lag har spelat ikväll, eller två iaf, Stefildo united går riktigt bra i år, ÄN SÅ LÄNGE IAF...efter 6matcher har jag 4vinster och två oavgjorda, alltså obesegrade..GRYMT skoj...men i nästa seriematch möter ajg brorsans Lappis och då kan man itne ens hoppas på poäng, bara drömma om det!

sen så lirade även mitt tjeciekn ikväll ,det blev 2-2 på bortaplan mot Team Canada och det får ajg vara nöjd med...det har gått bättre nu ett tag för laget och jag ligger i mitten, dock bara en vinst från slutspelsplats, viktig match nästa mot Brasilien, vinst där och det kan bli slutspel, förlust och vi ä'r körda för i år, så känns det iaf

men nu ska jag inte plåga er mera...utan ajg ska avsluta bloggen för idag...
Hoppas ni haft en helt okej start på veckan iaf...om inte kan jag väl påminna er om att SNART ÄR DET FREDAG igen=)
MYYYYYYYYYYYYYS

Men ta hand om er!
Puss Puss
!T.O.D!

*VINKAR*




*DAGENS CITAT*
Av: Göran Zachrisson
Rocca med sina fina händer , som han fått av sin pappa...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för ännu en underhållande blogg babe...

Först måste jag ju säga att jag e grymmt nöjd med att du köpt present till mammsen... hoppas att det e en bra present bara... annars vet du att jag kommer tvinga dig att köpa nått annat... men men... vi får hoppas att du slipper det...

Jag e oxå väldigt nöjd med att det går bra för Stefildo United... det var fan på tiden...

Men det jag e allra mest nöjd med är din stavning för "tjeciekn"... du e så söt...

Puss å kram!
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback