nyårsafton imorgon

dags för mig att skriva några rader igen. som vanligt var det ett tag sen men man kan väl säga att jag har andra saker som jag prioriterar högre och mera än att sitta vid datorn nu för tiden.

men nu har jag iaf en lugn stund, tisdagskväll dagen före nyårsafton.
har städat med emma i hennes rum idag, rensat en massa leksaker och annat, jonah har ju så mycket som han itne anväder och sakerna får itne plats, men nu ser det bra ut i rummet iaf, får se hur länge det gör det sen bara...haha nej men vi ska nog klara av att hålla hyffsad ordning där, jonah får väl hålla koll på oss:)

som sagt, nyår imorgon, förra året var jag med familjen hamren och sunesson hemma hos sunesson och det var trevligt värre, i år är det familjen hamren so mstår som värd och fam sunesson är bjudna, även jag då som på ett litet vis tillhör fam sunesson nu för tiden, myyysigt..en sån fantastisk härlig familj... så glad att jag träffat emma och lärt känna alla snälla människor runt omkring henne:)

och för er so mmissat det har jag hunnit med att köpa ny bil.. en volvo v70 -05 och den går bra, sån stor skillnad mot toyotan jag åkt i några år nu, och smidigt med kombi nu när emma har sin son och barnvagn med mera...

men nu ska ajg varalite social kanske.. tack för nu..

hoppas ni mår bra och har det bra.

gott nytt år på er.

hoppas 2009 blir det bästa året någonsin.. jag tror det finns en bra chans till det..

Älskar dig emma!

Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hej jag älskar dig

2009-02-08 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback