Mix Megapol

Hej HeJ HEJ som Anders Timell alltid börjar sin sportrapport med på mix megapol på mogonen

Han kan vara en av dom skönaste radiopratarna som finns. Så slut i huvet och man garvar åt i princip ALLT han säger. han tillsammans med Adam och Gry på mornarna gör att tiden fram till 10 på jobbet flyter på hur snabbt som hellst.

jaja, va ett tag sen jag uppdaterade denna blogg och tänkte att det kanske var på tiden.

och förra inlägget kanske inte var det mest positiva och det kanske lät so matt jag var lessen på Jessie, men det var jag inte alls, INTE ENS NÄSTAN.

bara att jag bryr mig så sjukt jävla mycket o mhenne och om/när hon inte mår på topp så gör jag inte heller det. Det kanske låter helt sjukt BUT THATS HOW IT IS

Har just kollat på Djurgården - MALMÖ, allsvenskan andra omgång. Har sett malmös både två inledande matcher faktiskt, båda har slutat 1-1, den första mot Göteborg.
Två rätt olika matchbilder om man kollar på MFF

Hemma mot GBG dominerade man matchen i 70 minuter och idag borta mot DIF hade man väl spelet i 20 minuter kanske, det va dif som fick rulla runt bollen MEN man kom till väldigt få avslut. man hade några halvchanser och på en av dom gjorde man ett mål ,skott mellan benen på Dixom och in i hörnet bakom Sandqvist som inte hade så mycket att göra, hade den itne ändrat riktigt på backen hade han förmodligen räddat den.

Malmö hade väl inte heller så många chanser, man fick ett läge i 3minuter och Skoog satte den snyggt. 1-1 var rätt rättvist tycker jag.

2poäng på två omgångar för malmö, dif har 4 efter vinsten borta mot norrköping i premiären.

Tror det är två lag som kommer vara med i toppen av tabellen. Malmö spelar mycket bättre och ser ut att trivas mycket bättre emd varandra iår trots att man i princip har samma lag i år som förra säsongen då man slutade 9.
Rolle Nilsson är en bra och viktig kugge för MALMÖ FF

"Himmelskblå Kärlek" eller vad är det man säger=)

Jag är sjuk! ungefär sjuk i alla fall, haft huvudverk sen i onsdags, det har blivit bättre idag men inte släpp helt så jag va till Bamse idag (kiropraktor) och han kolla lite på mig, det är ingen "vanlig" huvudverk utan jag tänkte det kunde va att jag är stel i nacke/ryggen och att det va därför jag har ont. Vi får väl se o mdet går över nu. Hoppas på det!

har även lite feber, hostar och ont i halsen men va ska man göra..får inte klaga allt för mycket för det finns dom som är DÖENDE, ellerhur Jess, låt dom klaga istället!


Och jag har fått ett nytt favoritpogram på tv, eller FAVORIT är väl synd att säga men det är sjukt skoj att kolla på.
Även o mjag inte kan nånting om dans och är helt värdelös själv på att dansa så är det skoj att kolla p åalla duktiga dansare..Hur dom rör sina kroppar och det är riktig UNDERHÅLLNING. har ni inte sett det rekomenderar jag er att kika lite grann och  NI LÄR FASTNA för det ni med!

Igår va det premiär för Talang 2008 och det va ju underhållande det med och jag fastnade för två nummer lite EXTRA
Dels va det en tjej där som dansade med en hund..shit va underbart! så jävla söta dom va!

och sen va det det sista bidraget som jag fastnade för, det va två killar, två trollkarlar typ...orkar iten förklara tricket men det va grymt i alla fall...

Ikväll är det Körslaget som gäller och nu ska jag väl äta gissar jag!

hoppas ni haft en grym dag och att morgondagen blir minst lika bra!

ta hand om er där ute!

PussPuss
!T.O.D!

*vinkar*



*Dagens Citat*
Av: Göran Zachrisson
Drivern är bara en av 14 klubbor i bagen. Den viktigaste klubban sitter mellan axlarna, huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för bloggen baby... underhållande som vanligt...

Jag måste ju hålla med om Malmö matchen... men 1-1 är fullt godkänt... det tycker t.o.m jag...

Och du får faktiskt gnälla lite... för du är ju faktiskt sjuk... även om du själv inte vill erkänna det...

Puss på dig
T.O.D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback