Jag vet inte vad detta är

Hej där!

Nu är det dags för blogg igen. Det var ett väldans tag sedan men nu ska jag skriva ner några rader igen. Har egentligen ingenting att skriva men samtidigt har jag nog en massa som jag skulle kunna skriva ner.

>Får se  hur detta slutar<

Hockeyn är slut så när man jobbat kalrt vid 1530 på dagarna och åker hem så har man inte något på schemat som man direkt MÅSTE GÖRA.
Visst jag lagar mat 1 eller två gånger i veckan, går ut med hunden och lite sånt småtjaffs. Men annars är det itne mycket jag gör. HUR TRÅKIGT LIV HAR JAG EGENTLIGEN...

Jag intalar mig att OM jag någongång hittar en liten söt härlig underbart trevlig flicka (någon som känner sig träffad) att jag då kommer göra en massa saker.

Men vad gör man i veckorna närman e tillsammans med någon? Gör man samma sak so mjag gör, kollar tv och sitter vid datan, lagar mat, diskar tvättar städar med mera...FAST MAN ÄR TVÅ om det...man har SÄLLSKAP hela tiden..

eller går man ut på promenader, går på bio, åker o bowlar, åker o fikar...Hur är det? vad gör man?

jag vet itne riktigt varför jag undrar o varför jag skriver det..men so msagt...jag visste inte riktigt vad so mskulle komma i den här bloggen men det får som sagt bli som det blir...det är JAG  nöjd med iaf, hoppas ni okcså är det!
NI har i alla fall valmöjligheten att inte läsa detta... NI HAR DET BRA NI

helgen så var det hockeyavslutnign och lite upptaktsmöte också... Vi ska börja träna FYS den 5maj...shit va jag INTE ser fram emot det..räcker väl at tkomma till september när isen är spolad o klar. orka springa i spåret och ligga i gräset och kravla...nej det ser jag verkligen inte fram emot...men men vad ska man göra... kanske lira golf i sommar istället?=) Ska kolla med Munken o mhan går med p ådet. Får man ju motion när man går runt p åbanan, blir ju ungefär en mil på 18hål. Måste ju vara bra träning=) Kan j uta med mig någon i laget som inte heller vill köra fys..Kan bära min bag så får han också träning.

Bara att anmäla sitt intresse...Jag nås lättast på min mobil och mail...

förresten så är det ju flera so mspelar golf och några so mhåller p åatt ta grönt kort också...fan kanske att hela laget ska köra på golfbanan istälet. Dom som spelar spelar och do msom inte göra det bär våra klubbor och bagar....fan va grymt förslag!

Nej nu pallar jag inte mer...har fått ner någrarader och det är jag nöjd med.

Hoppas ni mår bra och har haft en härlig dag. Hoppas ni hunnit vara ute i solen lite.. helt underbart när våren är här/påväg hit

ta hand om er!
!T.O.D!
PussPuss

*vinkar*



*Dagens Citat*
Av: Göran Zachrisson
Den här putten är från ett sådant avstånd att antingen går den i eller så missar han.

Kommentarer
Postat av: #16

Grymt bra ide med att lira golf istället för att fysa.jag kom precis hem från en runda nu :) jag skulle kunna sluta köra och bära ALLAS klubbor om vi skulle få de istället för att fysa. vi måste ta en dag som vi går ut och lirar allihopa. skulle va hur kul som helst. men om vi inte för byta fysen mot golf så kanske man åker till kreta en stund i sommar.haha du vet ju vad ja menar. ha de bra nu så väntar jag på en ny blogg imorgon.

2008-04-21 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback