Golf var ämnet

Haha..efter en sådär lång kommentar är jag ju bara tvungen till att skriva ännu en blogg.

Vi får ju föreslå att vi lirar golf istället. munken kan nog hjälpa dig att bära klubborna=)
Hur gick det att lira igår?
har ni fixat kortet än?

JO vi får fan dra ut hela laget, fixa nå tävling på skoj bara. Vore hur kul som hellst ju! Och den lär ju munken vilja vinna (även om han är chanslös) så då kommer vi få köra golf istället för fys för att bli bättre.. HUR BRA SOM HELLST JU

Annar så är det fotboll på schemat ikväll. Första ska jag spela mitt lilla fotbolsspel FOOTBALL MANAGER 2008 och sedan kolla champions leauge semifinalen mellan liverpool och chelsea... hoppas på en underhållande match men risken är vä latt det blir defensif fotboll.. men hoppas kan man alltid göra!

vet ni vad jag har gjort idag då?
JO jag va ute på golfbanan idag! Var ute och slog lite på rangen(övningsfältet) med pappa ikväll och första grejen jag la märkte till var att klubban var ALLDELES FÖR KORT... shit man är ju van med en hockeyklubba som är bra mycket längre...men fick ställa mig lite närmare bollen och trixa lite med allt möjligt och några gånger lyckades jag få iväg den där bollen i rätt riktining...

farsan so minte spelat golf på SJU ÅR gick det väl över förväntan för..enligt honom och jag är väl beredd att hålla med.

tror vi ska ut på banan och härja nästa vecka!

Har ja något mer att förmedla..jo VÅREN verkar ju ha hittat hit..men bara för att man säger så kommer det väl REGNA imorgon..HOPPAS VERKLIGEN INTE...

HAHA TINTIN ligger o snarkar ute i hallen nu..shit va söt han är!

jo tilbaka om våren... på lunchen idag, först så åt jag (såkalrt) sen gick jag till statiol och köpte tidningen och en glass...hade en ny CALIPPOglass..tror det va "citurs,kaktus,tropisk" smak eller nå liknande...hur som hellst så var den god!
Satt mig ner i gräset i solen och läste tidningen och åt min glass... Hur mysigt som hellst ju! hoppas verkligen det håller i sig!

Men hoppas dagen varit bra och underhållande! men framförallt SOLIG (finns det ett ord som heter solig?)

Ta hand om er!
!T.O.D!
PussPuss

*vinkar*



*Dagens Citat*
Av: Göran Zachrisson
Där går han och runkar runt bollen

Kommentarer
Postat av: #16

Jo de gick väl bra igår på golfen, 48 poäng tror ja.
idag blev de bara 44 poäng. du får ju meddela om du vill komma ut och ha dig en match. nej nu ska jag laga mat men jag läser din nya blogg som du kommer skriva imorgon. :)

2008-04-22 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback