SMS

Dagens sms konversation med min tränare

Jag - "nya femman.. Enlund, Blom, Hamren och bröderna Calzone...Ser den bra ut på pappret eller? Fattar hur det skulle se ut på isen.."

Munken(tränaren) - "tyvärr överskrider vi gränsen för tillåten medellängd i backparet"

jag - "vi får söka dispens..Det går ALLTID igenom..Kedjan verkar ju klar, men vem ska jag ha bredvid mig som håller sig undan..=) "

Haha..vi e lite sköna faktiskt..måste jag faktiskt säga att jag tycker...
spelade som sagt back i matchen i fredags..o ALLA vill att jag ska fortsätta spela back...får se hur det blir med det där...kan väl testa o se om det är kul kanske..annars blir det center...och jag har ju "hyffsat" förhandlingsläge så jag tänkte jag skulle välja medspelare i min femma om jag ska lira back..HAHA

hoppas ni haft en bra dag!
Det har jag, garvat en hel del kan jag säga...dock varit sjukt trött..men men...bra att man skratta så man itne somnade på träningen och på jobbet...

Ta hand om er!

Puss Puss påre sexy! .T.O.D.

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan vad söta ni e... fast ja... det viste jag ju faktiskt redan...
Hoppas att du sover gott... Dummis pojke!!!
T.O.D ändå...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback