Rollerna i Bålsta Hockey

A-LAGETS VÄRSTA...

Japp vår käre "Pajas" Petter Eriksson har sagt sitt om rollerna/personligheterna i laget...Resultatet visas nedan


FÖRLORARE: Sebastian Näslund - Kanske beror på att vi alltid skyller förlusterna på honom.


PAJAS: Petter Eriksson- Ooops, det är ju tyvärr jag själv!


SLARVER: Robin Granstad- om han möter resten av laget så blir det kanske oavgjort på böteslistan. Helt överlägsen!


SVÄRMORSDRÖM: Billy Hamrén - Kallar honom för Billy med bössan. Sköter sig alltid, varsam med alkohol och ett fantastiskt skott i powerplay. Det måste ju räcka med det för att få svärmor på fall.


SJUSOVARE: Stefan Blom - älskar å sova. Men är man draftad så kan man ju nästan sova sig igenom matcherna också. Fanns det hockeybilder i Bålsta skulle #10 va slutsålt!


TOALETTOCKUPERARE: Robert Stenberg - ständiga magproblem på den mannen.


GODISGRIS: Johan Ahlin- riktig gottegris


BUSE, SOM INGEN VILL MÖTA I EN MÖRK GRÄND: Daniel Carlsson - två näsben på en säsong borde väl räcka som motivering?


SKROCKSPELARE: Robin Granstad - slår halvt ihjäl en om man bara klappar klubban på ett av benskydden


PEDANT: Marcus Arthursson - Cap ser alltid till att det är rent å fint i omklädningsrummet. Har ju vart med lite längre än alla andra om man säger så!


MOBILSNACKARE: Andreas Jensen - Gift med jobbet. Tur han har långa resor till hallen så han hinner fixa lite då.


FLICKFAVORIT: Tror nog att det kan bli ett av nyförvärven nämligen Oskar Kjellberg. Ja menar han har ju lirat i allsvenskan så han lär ju bli publikfavorit i Bålsta. Ta en titt på karln. Han är ju grym haha.


Jag måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med min "roll" i laget...Sova är något jag kan och verkligen är bra på, varför då inte ta tillvara på den förmågan och göra det såpass mycket och ofta som möjligt. Tycker inte ni om att göra saker ni är bra på, hellre än att göra saker ni INTE är bra på, rätt självklart va. Och nu är det så att jag BARA är bra på att sova, så jag håller mig till det, jag blir nöjd och jag antar att alla andra blir det också=)


Annars har jag inte allt för mycket att förmedla idag, kan ju hoppas på att ni haft en bra dag iaf!
Ta hand om er! Speciellt du Jess!

Puss puss på valfritt ställe...

.T.O.D.

*vinkar*


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ni e ju bara för söta... och jag tror vell att dem flesta redan vet att sova e nått du e förbannat bra på... och det e ju din favoritsyssla också så det passar ju fin fint...
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback