NAM NAM

Hejsan hejsan...VÄLKOMNA

Torsdag...Kan ha varit en av dom sämre på ett tag...ÄN SÅLÄNGE vill säga...nästan alla dagar slutar helt underbart ju...så jävla mysigt att avsluta dagen med att säga godnatt till någon man tycker om ju! Men bättre kan det ändå bli..snart förhoppningsvis:)

jobbet gick väl bra...grym lunch för övrigt..åt ju taco med syrran till middag igår, så då rensade jag alla skålar och hade ner det i en matlåda, tog med mig bröd och NAM NAM blev det=) lyxigt värre

sen hann jag med att laga mat också, pasta o skinksås som jag är väldigt nöjd med...NAM NAM IGEN=)

sen till dagens BAJS

jävla fot alltså...fick skott på den för ett tag sen o det går väl ann attköra med lite smärta i den...men i tisdags så börja jag känna av samma fot fast knälen p åandra sidan(utsidan av foten) en nerv eller något som klämde..och samma visa idag...så jag missade uppvärmingävningarna pga jag försöka fixa till foten med diverse hjälpmedel..och till slut kunde jag iaf åka...ont gjorde det men fan..lite får jag tåla...speciellt nu när jag tycker det är kul att åka o träna och spela..längtar ju efter att få åka dit..va har hänt lixom...haha BRA JU

äh nog om mitt trista liv...
hänt nå skoj i världen?!?!

förhoppningsvis så är dam VM i fotboll snart över...Marta måste jag erkänna att ho när bra..hon kan ju till och med springa fort och få med sig bollen samtidigt...MED FÖTTERNA....dom andra tjejerna kanske också skulle kunna förflytta sig i hyffsad fart frammåt med bollen..men då lär dom få hålla den i famnen i så fall...USCH ochFY...lägg ner...eller något...egentligen behöver jag inte bry mig ju..men ändå kul att verka duktig...och eftersom jag är BÄST så har jag rätt till att klanka ner på ALLA andra=) VISST!!!

Adam Alsing förlorade i morse i "vinn adams pengar" på mix megapol...varje morgon får man ringa in och tväla mot adam..10 allmänbindningsfrågor ställs på EN minut och den som har flest rätt vinner...för varje rätt man har MER än adam får man 100 kronor...idag hade adam 6rätt och han som ringde in hade 7...det va första gången sen sommaruppehållet adam förlorade...första gången sen den 6augusti och då kör dom det fem dar i veckan..snacka om att ADAM ÄR GRYM

annars måste jag ju säga att tjejer som dom är...på gott och ont...
en tjej(nämner inge namn) hade skolfoto idag....hon hade idrott innan..men den kunde hon inte vara med på eftersom håret skulle se "platt" ut sen på fotot eller vad hon nu sa...asså shit alvarligt talat!?!?! VEM BRYR SIG
ser man ens sånt?!?!

kanske dags att gå och kolla synen igen...eller för tjejer att inse att man "inte måste vara sminkad och jättefin" HELA TIDEN.....spring runt i det du trivs...är mjukisar det du vill ha för dagen..ta fan på dig det och gå med det till jobbet/skolan...
vill du inte sminka dig...SKIT I DET......orkar du inte duscha på morgonen...SKIPPA DET DÅ....ni är fina precis som ni är...

nej fan nu skiter jag i detta..sängen väntar...snart förhoppningsvis iaf...LUST på 7an nu...braigt program ju...YEAHJ

ta hand om er där ute, imorgon är det fredag ...YEAHJ

PussPuss o massa mys o bus

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Yeahj baby... du e så jävla bra... och du frågade ju mig igår om jag e nöjd med den nya "blogg versionen"... och jodå... men måste erkänna att jag saknar norge historierna... skojiga ju... men men... jag har absolut inget annat att klaga på... för du e den bästaste!!!
Och jag hoppas snart att foten blir bättre... och fan älskling... jag e så jävla glad för att du tycker att träningen e skoj igen... MYYYS!!! *många pussar*
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback