Hej kom och hjälp mig

Hej där!
Någon glad där ute?

Hoppas det så jag slipper va glad åt alla..för ajg e fan glad..BRA VA....varför..nja jag vet inte riktigt...Känns som att livet flyter på bra nu iaf....NÄSTAN perfekt...men men...inte ens jag e perfekt även om jag är grymt jävla nära att vara det!!

jag kan ha gjort en av mina roligaste/knäppaste grejer på jobbet idag...tyvärr tänker jag inte berätta det, för det ska jag tala om för Jessica i telefon, som om du också vill få träningsverk i magen..SLÅ EN PLING så ska jag berätta för dig hur duktig jag är:D

fan ska det skrivas om idag då...

Börjar lite mjukt med sport

Elitseriepreimär idag!

Hv71-Frölunda..slutresultat 6-5
Inte illa att stänka in 11 mål, sen att den gick på tv satt alla kunde se den gjorde itne saken sämre..BRA REKLAM FÖR HOCKEYN..."tyvärr" va det det så kallade "århundradets derby" i stockholm ikväll också mellan Aik - Djurgården så jag antar att endel såg den matchen också..

Själv kunde ajg itne se något av det då jag var på hockeytränign i bålsta...ringde tränaren på dan och försökte förklara för honom att det fanns VIKTIGARE saker än att träna idag..men han lyssnade itne speciellt mycket på mig...ILLA ju...

Derbyt slutade iaf oavgjort som förväntat..1-1
Hade ju hoppats på att båda lagen skulle förlora på något märkligt sätt men nej, inte denna gången heller tyvärr..


Annars vann bajen BORTA mot Ellos vilket innebär att söderbröderna är med i den otroligt jämna guldstriden..
Ett lag som länge varit avsågat men ändå enligt experterna haft chans att klättra upp i tabellen är Malmö FF
Men laget förlorade ikväll borta med 2-1 mot Gefle...lika väntat som tragiskt om jag får säga mitt... 

Örebro vann med 4-3 "snacka om mycket mål ikväll i sportens värld" hemma mot henkes Helsingborg

Tillbaka till hockeyn...Linköping vann en jämn och tuff kamp hemma mot timrå med 3-2 efter att ha hämtat upp ett 0-2 underläge...och man ska även tacka timrås målis Backlund för detta då han inte visste om han tillhörde Linköping lr Timrå ikväll då han spelade fram till öppet mål för linköping..SLARVIGT...men vad kan man egentligen begära av en målvakt?!?!

Just det, det man kan begära är att dom stoppar puckarna/bollarna...dom har en enda uppgift...men det är jävligt sällan dom klarar av den...va ska man ha målvakterna til legentligen...SKANDAL!!

fatta vilken fördel det laget skulle ha om man hitta en målvakt som faktiskt förstod vad det går ut på att stå i mål, som inte släpper in något mål...I DET LAGET VILL JAG SPELA...

Nykomlingarna Södertälje hemmaslog Mora med 2-1 och jag är INTE förvånad..jag tror att SSK kan överraska POSITIVT i år...ser ut som ett bra komponerat lag och med Strömberg i båset kan detta bli bra...SE UPP
En lirare i Södertälje som man bör se upp med är Linus Klasén...ge honom en puck och en klubba och han kan göra ALLT DU ÖNSKAR...otroligt grym teknik där! Se hur mycket räksallad backarna ska ha på sina korvar då Linus fintat upp dom på läktarn=)

Löning IMORGON....GRATTIS ALLA AFFÄRER...Här kommer tjejer i stora lass, smala, tjocka, söta, fula, långa, korta...förstår INTE hur fan man måste handla upp hela(och inte hela) lönen dom första dagarna som man fått lönen..och dom går och längtar i en vecka om inte mer på lönen för att få köpa den där tröjan, den där jackan, den där väskan, dom där skorna som är så otroligt fina...TROTS att dom har MINST 10 andra väskor lr 10 par skor ...tacka vet jag en tjej som INTE är sådär...MYSIGT VÄRRE

Men nu ska jag avsluta detta...vet att det fanns mer i skallen förr so mjag tänk blogga om men  det får bli en annan gång..nu ska jag avsluta här och sedan ta en sväng tills sängen tror jag...låter lockande...vill DU göra mig sällskap?

Hoppas ni haft en bra dag där ute!

PussPuss på dig Jessica
!T.O.D!

*vinkar*

Ps. ett efterlängtat återkommande till bloggen Ds.



*Dagens NorgeHistoria*

Ett flygplan fullt med norrmän och en svensk flyger över atlanten när piloten säger i högtalarna:
- Vi tappar höjd så vi måste dumpa allt bagage.
Bagaget dumpas och piloten säger:
- Vi tappar fortfarande höjd så vi släpper hela underredet. Håll i er i hyllorna!
Hela golvet sågas av och alla passagerarna hänger dinglande i luften.
Då säger piloten:
- Tyvärr måste en av passagerarna hoppa.
Norrmännen tittar bedjande på den enda svensken som börjar sjunga:
- Klappa händerna när du är riktigt glad...!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Yeahj yeahj YEAHJ... En norgehistoria... Shit vad mysigt... tack tack TACK... och det var inte direkt en dålig en heller... hur skojsig som helst ju... fan vad jag gillar dem där norrmännen... dem e inte riktigt kloka...
Och tack för en mysig blogg som vanligt... du e fan lite smart ändå... trots att man inte kan tro att det e möjligt att vara både snygg, sexig, trevlig OCH smart... men ja... du bevisar ju att det faktiskt e möjligt...
Underbart också att Elitserien e igång igen... då har man ju nått att se... och en ursäkt till att dricka öl på vardagar... sen att jag inte gör det... ja men det e ju skönt att ha valet iaf...
Och ja... jag har vell inte ens några kommentarer på det där med målisar... dem e ju så förbannat kassa så att man vill gråta... vad fan tror dem att dem får betalt för att göra egentligen!? Stå där och se söta ut!?
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback