Hänt i veckan

Tjabba, som sagt är jag tillbaka i bloggvärlden och det med ett annat tema, inte bata skriva om mina dagar, det är mycket möjligt att jag kommer skriva lite om dagarna, men inte bara som tidigare

se hur detta blir och hur det går

Veckan som varit...

en massa jobb och hockey såklart...inte nå speciellt som hänt på jobbet direkt
hockeyn däremot, tränade lätt i början av veckan pga en svullen fot efter att ha fått ett skot på den på en träning för ett tag sen...men på träningen i torsdags körde jag fullt och kunde även vara med och spela match igen på fredagskvällen

Det bestämdes att jag skulle lira BACK, och som jag gjorde det, tror "utan att överdriva" att ALLA tyckte att ajg var matchens lirare....visst kände och tyckte jag att det gick bra, men var jag så jävla sjukt bra so malla sa?!?! hm tveksamt

vi vann iaf med 4-2 mot Mora j-20 efter att ha satt sista målet i öppen bur, 3-2 dunkade jag själv in med ett härligt slagskott från blålinjen i spel 5 mot 3

fick även in endel tacklingar, bra passingar och brytningar och läste spelet bra som vanligt...KLART GODKÄND MATCH

"Sagt efter matchen"

Tränaren -Vi har bara ett problem i bålsta
Adde -Jasså vad är det då?
Tränren -Det är att få Blom att börja spela back


haha...som sagt...lovorden haglade...och det är bara att ta åt sig så länge det går bra tycker jag..alltid kul med beröm...


på lördagen var det inkilning (dom nya i laget ska förnedras) betyder det i  princip
vi delades in i två lag och jag blev snabbt utsedd som lagkapten för mitt lag
därefter fick vi göra diverse uppdrag 

fotboll
handla på iqa
norsk fylla
äggkasting/fångning
dra till åbergs museum och få hans autograf på tröjan.. "lasse åberg var där just i lördags eftersom museet hade 5års jubileum, väldigt passande)
äta surströmming
hämta bildäck  (bli bestraffade för att vi tog billen) straffet var att hälla i oss en 70is delat på 4killar..och ja...det var väl inte direkt vad vi behövde efter att ha fått shots och öl på löpande band

detta var endel grejer vi fick göra och det va en helt okej dag med laget...var väl lite för lång tid och det vart kallt

sedan belv det långdusch med grabbarna MYYYS haha och pizza samt kolla på Sverige-Danmark innan vi drog tillbaka till märsta och rosersberg

härligt samtal med billy THE MAN han e bäst gillar verkligen honom

idag söndag var man och såg ett utspelat arlanda få stryk av ett oinspirerat väsby med 6-3

såg även Andreas Isaksson, Daniel ANdersson och Kim Källström inne på stureplan i veckan...grabbarna har tydligen råd att handla på "Tiger" konstigt det där...Vad har fotbollsspelare i lön egentligen?!?!

Tack För mig!

Hoppas även eran vecka har varit bra

och du Jessica, Jag tycker om dig!

Puss på er där ute...och SötsarG, du vet vad jag vill göra med dig!

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej bejb!
Shit vad mysigt med blogg igen...
Hmm... vad säger du!? Dags för oss båda att börja blogga ordentligt igen kanske!?
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback