Gynning

Tjenare, hoppas mellan bena....

Japp, ännu en dag till ända och det är dags att sova...
inte riktigt såkalrt, sak prata lite med Jessie först och sedan somna...

är väl inte  riktigt på blogghumör men något kanske man kan printa ner...

Damerna åkte ur fotbolls VM igår, första gången någonsin svenska flickorna inte gick vidare till kvartsfinal...och tydligen var anledningen till misslyckandet för dålig FYSIK....
Själv vet jag itne om jag håller med där, jag skulle vilja säga att det var den TEKNISKA delen som brast...eller kanske man ska säga att den SAKNADES HELT

Dock är jag lite kär i L8 Schelin (om hon stavas så?)
såg en inslag med henne på sporten innan vm, riktigt söt tjej där...och faktiskt kunde hon hantera en fotboll, inte bara med händerna utan ÄVEN med fötterna..helt otroligt ju, fatta om hon kunde lära ut det till sina medspelare...då kanske man kan börja kalla det FOTBOLL istället för "HEJ KOM OCH HJÄLP MIG"

Hon var duktig i sista matchen mot Nordkorea och satte båda målen...tänk om jag kan sätta den på henne?!?! värd ett försök helt klart!


Annars då, Alex Schulman (stavas HAN så?) var på mix megapol imorse precis som alla andra onsdagsmornar...

"You don´t wanna fuck with Schulman, cuse schulman will fuking kill ju"  Bra engelska stefan

han e rätt skön,,han fick adam och gänget att sjunga med på det...synd att han inte kan stå för det han säger bara..lite mesigt va?!!?

Annars va det säsongspremiär för FRÅGA OLLE idag, YEAHJ....och man slutar ju aldrig att förvånas över Carolina Gynning, ibland undrar jag om hon SPELAR DUM eller om hon verkligen är sådär BLÅST.....kan vara en kombination..dock INGEN BRA KOMBINATION enligt mig...Men vem har sagt att jag har rätt?!?!?!...Heja CARRO

Nu tackar jag för mig!

Hoppas ni haft en braig dag!

Ses o hörs..framförallt STÖRS

Puss puss på ENTRÉN

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan jag börjar verkligen gilla dina "nya" bloggar baby... och jag tror faktiskt att Gynning e sådär blåst... tyvärr eller vad man ska säga...
Och det där med damfotbollen tänker jag inte ens kommentera... det borde fan inte ens få bli kallat för fotboll... illa illa...
Fan det går ju nästan lite bra att kommentera din blogg samtidigt som man pratar med dig ju... jag e nästan lite impad av mig själv...
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback