En tragisk söndag

Tjenare!

Jag har egentligen inte nån lust att blogga nu, egentligen inte lust till något alls, förutom en sak då, som jag alldeles stracx ska komma till...

Jag har itne bloggat nu på några dagar men det är väl dags, hade ju faktiskt tänkt att ta ta i bloggandet igen..rätt skönt att skriva av sig lite skit då och då...jag menar..va kan man annat göra än att sitta här vid datan en hel dag när man e helt lagig?

Ja precis, jag har inte gjort ett jävla skit idag, jag vaknade 13 ungefär och sen dess har jag suttit i mitt rum och haft datan och tvn på...HUR KUL LIV HAR JAG EGENTLIGEN?!?!

en sån här dag där jag itne gör ett skit, då vill jag ha dig att göra precis ingenting emd...ELLER
om jag har dig, så kanske vi kunde hitta på någonting kul...
istället för att ha varit ensam i mitt rum hade jag velat göra något eller några av följade saker med dig...

ligga och mysa i sängen och kolla på film
gå en promenad me hunden
laga och äta mat med dig
åka till stan och hålla dig i handen medan vi går runt och bara njuter av att vara med varandra¨


andra saker jag vill göra tillsammans med dig

kolla hockey
kolla fotboll
spela wei
festa med dig
få krama om dig hälsa dig välkommen hem från jobbet med maten färdilagad och få äta den tillsammans med dig
jag  vill bowla med dig


det finns fler och mer saker jag vill göra med dig..och det vet du

kortfattat kan man väl säga att jag inte vill va ensamen..jag vill vara med dig...vara med dig o leva med dig, göra saker TILLSAMMANS med dig....
vill du/orkar du leva med mig...

om någon där ute tror sig orka med det, bara att höra av dig!

hoppas ni haft en bättre söndag än mig!

PussPuss på dig och du vet vem du e!

*vinkar*

En låt som får mig att drömma mig iväg

Kieth Urban - Sombody like you

There's a new wind blowin' like I've never known
I'm breathin' deeper than I've ever done
And it sure feels good, to finally feel the way I do
I wanna love somebody, love somebody like you.

An' I'm lettin' go of all my lonely yesterdays
I've forgiven myself for the mistakes I've made
Now there's just one thing, the only thing I wanna do, mmm, mmm
I wanna love somebody, love somebody like you.

Yeah, I wanna feel the sunshine,
Shinin' down on me and you
When you put your arms around me,
You let me know there's nothing in this world I can't do.

I used to run in circles goin' nowhere fast.
I'd take, uh, one step forward and two steps back.
I Couldn't walk a straight line even if I wanted to, mmm, mmm.
I wanna love somebody, love somebody like you.

Whoa here we go now!  Yoo
--- Instrumental with ad libs ---
Hey, I wanna love you baby. Come on

Yeah, I wanna feel the sunshine,
Shinin' down on me and you.
When you put your arms around me,
Well, baby there ain't nothing in this world I can't do.

Sometimes it's hard for me to understand,
But you're teachin' me to be a better man.
I don't want to take this life for granted like I used to do, no, no.
I wanna love somebody, love somebody like you.

I'm ready to love somebody, love somebody like you. Oooh.

And I wanna love somebody, love somebody like you, yeah.

Hey, I wanna love you baby.


Oh, yeah
Oh, yeah
Oh, I wanna be the man in the middle of the night,
Shinin' like it's true.
I wanna be the man that you run to whenever I call on you
When everything that loved someone finally found it's way
Wanna be a better man
I see it in you yeah...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hmm... ja du vet ju redan vad jag tycker om att du har sånna där dagar... men men... även du ska vell få må sådär lite då och då... hoppas att jag kanske har ändrat på det där...
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback