Billy med BÖSSAN

Hejsan alla söta! Ja ni andra får också läsa detta inlägg

Jag vill bara passa på att hylla min kompis och "vapendragare" Billy i detta inlägg, detta taget från att han lirade i Arlanda säsong 04


Ett par byten senare vrålade supportrarna till Billy H
"Det är din tur nu".
Vad gör Billy?
Han snurrar upp hela M/B försvaret och sätter 1-7 på pass från Mange.
Säger bara en sak "Ståpäls".



Det är bara att bocka och buga för en sådan kille... Billy Hamrén, vilken ära att få vara nära dig och till och med känna dig och vara din kompis!

Tack för allt du gör och gjort för mig kompis!
Du finns i mitt hjärta för alltid utan att låta allt för bög=)

Sov gott!

Pusspuss men inte på dig den här gånen billy, utan på  min SötsarG

*vinkar*


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ni e helt jävla underbara...
!!!Piff å Puff på nya äventyr!!!
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback