He´s ALIVE

Hej hej hej...hemskt mycket hej..till er som fortfarande tror att ajg lever..har ju inte direkt varit den mest AKTIVE bloggaren på senaste tiden...det beror väl på brist på tid ork och lust....

men nu blir det iaf en blogg, hur den kommer vara uppbyggd o hur lång den blir det vet jag itne..det visar sig...men jag vet att åtminstånde EN person kommer bli väldigt glad över att få läsa en blogg från mig..och det är JAG väldigt nöjd med....vill att den personen ska vara nöjd ju! PUSS

vad jag har gjort senaste tiden är väl inte allt för intressant för er att veta...för om du bryr dig så bör du ju faktiskt ha en liten aning om det..så det skippar jag..

Hockeyn har iaf dragit igång på riktigt..vi har lirat 8matcher...fortfarande OBESEGRADE..5vinster och tre oavgjorda....trots att vi inte alls spelat på den nivån vi kan än...men det är väl bra att veta att vi har mer att ge...för såhär kan vi inte fortsätta..då blir säsongen INTE som vi tror och hoppas på

och jag spelar back igen...till och från var det väl sagt från början..men nu har väl det nästan blivit permanent..vad tycker då jag om det?

alltså..jag tycker faktiskt att det är roligare att spela center..det kan jag inte säga något annat om..men nu är det bäst för laget o mjagspelar back...och sålänge jag spelar i en femma som "ska producera" så är det helt okej..jag VILL INTE och TÄNKER INTE spela back i en femma som ska gå ut och ha defensiva uppgifter i huvudsak...men så kommer det väl inte bli heller...men men...det funkar för tillfället iaf...

hAFT DET LITE TUGNT I NÅGRA MATCHER OCH INTE ALLS VARIT NÖJD MED MIN EGEN INSATS..MEN IGÅR..oj caps..men det skiter jag i....förresten...går det och i så fall HUR..gör man om man först skriver med STORA bokstäver...och sen vill ändra det till små UTAN att behöva radera det...funkar det? snälla hjälp mig om du kan och vet

iaf..igår så var jag nöjd med min insats i det stora hela...tyvärr va lagets insats inte den bästa kanske...vilket är det viktigaste..lr nej...som Jess säger...ATT HA ROLIGT ÄR DET VIKTIGASTE...OCH  att jag får min lönecheck varje månad=)

 va kan jag mer skriva..allsvenskan är slut för den här säsongen..GÖTEBORG vann till slut..1 poäng före KALMAR och 3 före djurgården till slut...och det var väl rättvist..det måste man väl ändå säga...förlorade väl inte någon match av dom 14 sista lr något i den stilen har jag för mig..och något mer jag har för mig att det va SÖTA MALMÖ FF som vann den senaste matchen mot GBG

och jag är lite EXTRA glad över att GBG vann nu när lilla MFF itne lyckades i år efterso mnär det va ungefär 10matcher kvar av serien och typ 6lag inom 3poäng så satt vi på jobbet och gissa på vilka vi trodde skulle vinna till slut...JAG TRODDE PÅ GÖTEBORG...det är jag väldans nöjd med...VISST ÄR JAG GRYM...

hm...har jag något mer att förmedla..nja...jo till er tjejer...om ni för välja FEM ställen so mni vill att en kille ska PUSSA er på...vilka FEM ställen på kroppen blir det då?

"en" VISS TJEJ VILLE AIF ATT JAG SKULLE PUSSA HENNE PÅ DESS FEM STÄLLEN...håller ni med?

Munnen
Halsen
Örat
Magen
Brösten


Jag är VÄLDIGT nöjd med dom fem kroppsdelarna och ser fram och hoppas på att få göra detsnart...

Men nu ska jag avsluta detta och ta o lägga mig ner i sängen igen..hoppas det varit en trevlig läsnign för er söta där ute!

och för er som undrar vad uttrycket "ute och cyklar" heter på engelska så är det HUR ENKELT SOM HELLST... det heter såklart ... "OUT BIKING" ...


*Dagens NORGEHISTORIA*

vet du varför alla norrmän är så korta när dom talar?
-nej!
för att andra norrmän ska förstå dom



Tack och hej leverpastej!
Ta hand o mer där ute vettja..blir mycket roligare då!


PussPuss på DIG SötsarG

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeahj älskling... fan vad nöjd jag e med att det blev en "liten" blogg idag... det var aldeles för länge sen...
Och du lyssnar ju lite på mig ibland... det viktigaste e ju att man har kul... tro mig... det e det jag jobbar med... :)
Jag e faktiskt lite nöjd med mina val av dem 5 ställena... för jag e ju trots allt ett geni...
Längtar efter att få höra om din dag snart... mys ju...
T.O.D
Puss å kram

2007-11-01 @ 00:27:01
Postat av: Jessie

Oj då... råkade visst skriva vem jag var... men det e bara skoj för dig att få gissa. Visst!?
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback