Till DIG MICKE #16

Hejsan hejsan...SPECIELLT DU MICKE

Hoppas att ni mår bra..det gör jag..helt okej iaf...synd att klaga allt för mycket då så många andra gör det...

så nu har jag fått beställning på att skriva en blogg..det var faktsikt ett tag sen så det kanske inte är mer än rätt...jag är på blogghumör rätt ofta..dock väldigt sällan då jag sitter vid datan...då är jag mest seg o trött, så det brukar inte bli av, men nu ska jag iaf skriva ner några rader innan det är dags att natta sig och krypa ner i den allt för tomma sängen..Kommer du o myser med mig? *pekar på dig*

jaja, order, varför fick jag odrer om att skriva blogg just idag då..jo såhär va

Vi hade tränign idag precis som vanligt på torsdagar...och jag hade bestämt mig för att byta ut mitt visir jag har på hjälmen och istället börja spela med galler....helteckande för ansiktet alltså...och då ville Micke MED FELRA veta VARFÖR jag ska ha gallar..och ja..varför ska jag då det...av den enkla anledningen av att jag är rätt om mitt ansikte..SPECIELLT ÖGONEN...en olyckshändelse, klubban upp i ansiktet och du kan va blind för resten av livet..ja hur kul kan det vara..jag har redan dålig synd och shit asså..fatta att itne e något alls...mmm inte något att föredra gissar jag...sen kan man säkert spara en el del tänder och det skadar väl inte heller...

om det nu e någon som tror att jag sätter på gallret för att jag är rädd får gärna tro det...det skiter jag fullständigt i...dom som känner mig och sett mig spela vet att så är inte fallet men aja...Ni får tycka som ni vill, OK om jag tycker som jag vill då?

VARFÖR sätter jag på galler nu..när jag ändå spelat med visir i flera år...vad har hänt?
Från början hade jag aldrig tänkt att sätta på visir..utan fortsätta spela med galler trots att ajg fick ha visir..men så blev jag DRAFTAD av Detroit Red Wings och fick åka över dit..och då fick jag höra av några ledare att kommer du dit med galler kommer dom garva åt dig och du har INTE ENS CHANS att få komma tillbaka...så då tänkte jag att då kör jag med visir då...sen så fortsatte jag med det för det va ju scouter på läktaren och så när man spelade på den tiden...satt det blev visir...

men nu känns scouter och NHL väääääääldigt långt borta så nu åker gallret på...se hur det går..blev ändå draftad i galler...vem vet...kanske blir en BRA hockeyspelare igen...vore ju skoj...HAHAHA det va ju troooooooooligt


Hur gick det då på träningen idag?
Ja det gick sämre än förväntat, jag såg sämre än vad jag trodde..MEN det är en vanesak..kommer snart (förhoppningsvis) inte känna någon skillnad utan kommer spela precis som vanligt...

Nej nu ska jag avsluta detta o lägga mig i sängen...ett litet samtal blir det NOG också om jag lyckas väcka trötta söta underbara Jessica...

och en annan grej

GRATTIS SARA PÅ 20 ÅRS DAGEN (i efterskott) Puss p ådig underbara Sara

Och Grattis till ERIK som fyllde 24 samma dag..nämligen den underbara tisdagen i år som var 13 november

Ta hand om er där ute!
Tänker på er...vissa mer än andra men ni alla finns i mina tankar till o från..

Puss Puss

*vinkar*


*Dagens Blondin Historia*

En blondin kommer in på ett bankkontor i centrala Stockholm
och ber att få ett lån. Hon säger att hon ska till Europa i affärer
i två veckor och behöver låna 5 000 kronor. Banktjänstemannen säger
att han behöver någon slags säkerhet för lånet. Blondinen lämnar
nycklarna till en ny Ferrari som står parkerad på gatan utanför
banken. Detta fungerar bra, banken accepterar bilen som säkerhet
för lånet.
Banktjänstemannen och dom andra får sig alla ett gott skratt åt
blondinen som använder en 1 200 000-kronors bil som säkerhet för ett
lån på 5 000 kronor. Han kör sedan ner Ferrarin i bankens garage
och parkerar den där. Två veckor senare kommer blondinen igen, betalar
5 000 plus ränta på 31.50. Banktjänstemannen säger till blondinen:
-Vi är mycket glada att du ville låna hos oss, men vi är en smula
undrande. När du var borta kollade vi upp dig och upptäckt att du
är mångmiljonär. Det förvånar oss att du behövde låna 5 000 kronor.
Blondinen svarar:
-Var annars i Stockholm kan jag parkera
min bil i två veckor för bara 31.50??

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ha ha ha... fy fan vilken bra blondin historia du hittade baby... du e ju grym...
Tyvärr blir det ingen lång kommentar... jag e ju sent på det som vanligt å jag borde redan stå i duschen... men ja... jag sitter ju här framför datan istället... FY MIG... men men....
Jag e väldigt nöjd med att du e rädd om ditt söta ansikte... och jag ÄLSKAR ju faktiskt ditt leende så det e jag oxå nöjd med att du skyddar... visst du hade säkert varit söt utan tänder oxå men det e dumt att chansa... ;)
Kicka ass sexy!
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback