En helt vanlig Blomma

Hej där...Tanken var att jag skulle skriva ner några rader här nu...Va säger ni om det..Låter det som en bra idé?
Hoppas det..annars kan ni ju lämna och hoppa in på YouTUBE lr nått istället...

Kan ju passa på o skriva det nu satt jag inte glömmer det...det borde ioförsig vara OMÖJLIGT att glömma..men eftersom JAG är JAG och INGEN ANNAN så är det nog fan möjligt...
Jag sitter just nu o pratar med Söta Malin...gammal arbetskamrat från McDonalds, Hon e ju hur trevlig som hellst...Jag e fan kass på att hålla kontakten med mina kompisar och vänner...visst jag har mkt att göra men ändå..jag e kass..förlåt alla VÄNNER OCH KOMPISAR...Jag tycker om er och tänker på er...MYCKET MER än vad ni tror och vet....Men om jag nu skriver det ni kan tro lite på mig...hoppas på det iaf...

Vad mer kan jag hitta på att skriva då..Lyssna som vanligt på MixMagapol imorse och då är det Adam (Alsing) och Gry (Forsell) samt Anders (Timell) so msitter där o snackar och är allmänt skojsiga...Idag snackade dom om sminkning och krämer och vad vet jag...och då ställde Anders en fråga som jag tror ALLA människor på denna jord någon gång funderat på men aldrig riktigt VÅGAT fråga..så han gjorde det åt oss...

Det finns ju "nattkrämer"
Hur vet dom att det är natt säger Anders då...
SMART KILLE..

Dom har väl någon tajmer lr något kanske...säger då Adam..

Shit va söta dom e

Va in o kikade på deras hemsida nu för att få den korrekta komuniceringen mellan dom men jag hittade itne det..sjukt skoj va det iaf...

Men nu Hinner jag inte mer..ska iväg o träna nämligen..sova såklart påvägen dit..va trodde ni...
ÄTA SOVA MYSA

Kan man ha bättre och skönare prioriteringar här i livet..."sen ser man ju ut som man gör också men det är en HELT ANNAN FEMMA"

Och Jess...
om jag säger


Henrik Orrvander - Shining truh
Marcus Fagervall - Everything changes


Förstår du vad jag menar med det då?=)

Ta hand o mer där ute..Vi hörs

PussPuss

*vinkar*


*Dagens NorgeHistoria*


En norrman skulle hoppa ut från ett flygplan då hans kamrat hejdade honom.
- Tokstolle, du måste använda fallskärm!
- Måste jag?
- Ja, det regnar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback