Äldre kvinnor e livet

Hejsan alla glada... Då va det dags igen...japp nu ska jag skriva lite blogg

antar att jag tappade några läsare nu men det är jag bara nöjd med...på något sätt... mycket roligare att vara nöjd än att inte vara nöjd så jag tänkte jag e nöjd istället för att vara missnöjd..är ni nöjda eller missnöjda med det?

eller e ni inget av det alls?

slut på tramset för några ord iaf...

det har varit helg, även denna vecka..och hur skönt va inte det då..jo väldans skönt måste jag ju få säga...ska snabbt rabbla upp vad jag sysslat med...

I fredagskväll va det hemmamatch mot Vallentuna..vi vann med 8-4 lr nå liknande...jag inledde målskyttet genom att göra 1-0 på VOLLY...shit va nöjd jag va med det...lite roligt va att Munken...(tränaren) precis innan matchen känns på min klubba o sagt att idag e det nog dags..idag gör du mål..och OJ VA RÄTT HAN FICK...haha skojsigt värre

igår lördag vgjorde jag itne speciellt mkt..blev lite poker framför datan och lite tv tittande..kollade på Zorro..fan va skön han e...och hans lilla son..riktigt skoj ju!!

sen vart det ris o kyckling till middag tillsammans med föräldrarna..dom åt dock LEVER vilken jag höll mig långt ifrån..

Sen kolla ja svensson svensson..SJUKT BRA SERIE...sen upp till syrran på jobbet hämta nässprej..sen till coop köpte chips o godis...sen vidare till  billy med familj för att kolla Spanien - Sverige..som jag trodde vann SPANIEN med 3-0 och var överlägsna sverige...kul att se spanien faktiskt...såg dok inget av fabregas vilket jag hade hoppats på..dom andra spanjorerna visade desto mera...

sen hem o avslutade dagens/natten med ett samtel med Jessie

Idag har jag itne gjorde mkt heller..sov till 13 vilket va otroligt skönt...sen poker och så har ja kollat crocodile dundee 2....sjukt bra film den med...och så har jag lagat mat..SJÖMANSBIFF....gott var det men inte NAM NAM...

nog om min helg...hänt nå annat lr något ja kan skriva om...

Pratade med den underara människan SARA för några dagar sen..shit va söt hon e och vad jag tycker om henne..längtar efter att få träffa och vara med dig igen ju..men ja vet att du har det bra och det glädjer mig MYCKET...

Seriefinal ikväll med ett av mina fotbollslag...vinst med 4-2 och 14!!!!! - 4 i målchanser...snacka om överlägsna....tror ja har typ 10 raka vinster..det är jag nöjd med...för att iten säga MYCKET nöjd...

Danny Heatly...13 mål för NORDIRLAND.....tror han har gjort typ 90% av alla landets mål i kvalet...det är väl ändå helt okej va...slog Danmark med 2-1 igår och sverige måste ta poäng på onsdag för att ta sig till EM i Schweiz/Österrike näsa sommar...kanske får man hjälp av Spanien som möter just Nordirland på onsdag..hemma...Nordirland måste vinna..vilket ses som högst otroligt...även om spanien ställer över några spelare...dom har ändå ett landslag i världsklass....men till slut

vinner inte SVERIGE mot LETTland har man inget i EM slutspelet att göra...men jag tror sverige vinner med 3-0 och är inte alls orolig...

men nu ska jag avsluta detta och spela lite poker igen...

hoppas ni haft en trevlig hegl!!

PussPuss
 *vinkar*


*Äldre kvinnor* (Jessie)

Varför dejta en äldre kvinna?

En äldre kvinna väcker dig inte klockan två på natten och frågar efter din åsikt. En äldre kvinna litar tillräckligt mycket på sitt eget omdöme för att ge tusan i vad du tycker.

En äldre kvinna har alltid en kondom i handväskan.

Äldre kvinnor tvingar dig inte att sitta i soffan och hålla dom i handen. De är glada om du håller dig undan emellanåt, så de får vaxa benen eller läsa ut sin bok i lugn och ro.Yngre kvinnor begär att du ska kompensera dem med bio och resturangbesök för varje ledig kväll du får.

Äldre kvinnor blir inte plötsligt gravida och begär att ni ska gifta er hals över huvud. Faktum är att om du lyckas befrukta en äldre kvinna är det inte ens säkert att du får veta det.

Äldre kvinnor tar inte över dina vänner och dina intressen. De har egna. Yngre kvinnor kommer att begära att få följa med dig överallt, för att sedan sitta och sura när du och grabbarna kollar VM-finalen.

Äldre kvinnor är synska. Du hinner aldrig bekänna att du har prasslat, de vet redan om det... på något underligt sätt.

Äldre kvinnor har ofta en intressant kollektion underkläder som dom fått av beundrare genom tiderna. Yngre kvinnor bär ofta inga underkläder alls och ser till att du praktiskt taget aldrig får den där stripteasen du vill ha.

Äldre kvinnor vet vad knipövningar är och har dessutoom lärt sig använda dem vid rätt tillfälle.

Äldre kvinnor har värdighet. Det skulle aldrig falla dem in att stå och skrika åt dig mitt på stadens torg, eller kasta sin drink i ansiktet på dig för att du råkar titta på någon annan. Äldre kvinnor tittar själva.

Äldre kvinnor är erfarna. De vet att efter 12 bärs kan det finnas svårigheter. Yngre kvinnor kan behöva lite tid att greppa detta faktum och du får ägna resten av natten åt att massera hennes ego med kärleksförklaringar.

Äldre kvinnor kommer aldrig att anklaga dig för att stjäla de bästa åren av hennes liv. Förmodligen har någon annan redan snott dom.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack för bloggen baby... alltid lika mysigt att läsa dina bloggar ju...
Och ja vem e egentligen förvånad över att du gjorde mål!? Inte jag iaf... du e ju bara så bäst som man kan bli... duktig pojke ju!!!
Jag e oxå väldigt nöjd med dig helg... du behöver ju faktisk vila upp dig... sen att jag inte fick göra dig sällskap det e sånna smällar man får ta...
Hmm... jag vet vell inte om jag passar in på beskrivningen av en "äldre kvinna".... men skojigt var det ju faktiskt....
Ha nu en underbar vecka bebis...
Och tack igen för en underbart mysig blogg...
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback