Torsdag 31/5

hejsan alla glada!

Ja hej på er andra också såklart!

idag blir det en liten undrande blogg

om typ kärlek, eller "kär" kanske jag ska kalla det


Jag har aldrig varit kär, hur är det att vara kär? När eller hur vet man att man är kär? Vilka tecken finns där?
Jag har en massa tecken nu som jag tror betyder att jag är kär som jag tänkte skriva om här

jag blir glad bara jag tänker på henne

jag blir glad bara av att höra hennes röst

jag får ett stort leende så fort jag pratarmed henne

jag får ett stort leende så fort jag ser henne

jag tänker på henne NÄSTAN HELA TIDEN

jag vill inget annat än att hon ska må bra

jag blir knäpp(are) om jag inte vet om hon mår bra

jag blir orolig för henne o mjag inte får någon kontakt med henne, undrar hur det är med henne

jag blir helt nere om jag inte får kontakt med henne på en hel dag även om jag vet att jag inte kommer att kunna ha kontakt med henne just den dagen pga nån anledning

jag vill vara med henne hela tiden

jag skiter i typ allt annat än just henne

jag har skitroligt med henne i stort sett hela tiden

jag skulle kunna göra (nästan) allt för henne

jag mår dåligt om hon mår dåligt

jag mår BRA när HON mår BRA



betyder detta att jag är kär?

Eller betyder det bara att jag är knäpp?

Om ni inte vet vem det är jag skriver om så känner ni inte mig och bryr er inte direkt mycket om mig
DU vet iaf att det är DIG jag skriver om

Det är DU som får mig att må så sjukt jälva underbart
Det är DU som får mig att skratta
Det är DIG jag vill ha


Det va allt för idag!
Hoppas ni haft en bra dag!


Puss på DIG
*vinkar*


* Dagens YEAHJ *
Jesica Andersson

* Dagens BAJS *
Ovisshet / ovetande


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hmm... inga kommentarer...
Finns absolut ingenting att säga om det där...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback