Torsdag 8/3

Hejsan  alla sötnosar där ute!

 

Nu är jag tillbaka till min blogg, det blev ingen igår, jag var sjukligt trött och somnade med kläderna på o alla lampor tända och tvn på, japp då somnade jag i soffan o vaknade först när Jessie ringde mig. Mitt batteri dog nästan så jag la på o släckte allt o stängde av datan o tvn o sen gick in o la mig i sängen och ringde upp sötnosen

 

Pratade ett tag men inte allt för länge, sen va det dags att somna om igen och det gick ju utmärkt, mår ju så sjukligt bra bara av att prata me henne på msn eller på telefon, förhoppningsvis träffas vi nån gång också, kan knappt vänta på hur den känslan kommer att kännas. Men det visar sig. PUSS

 

Vaknade sedan 0525 av att klockan/telefonen ringde och gick upp direkt, käkade frukost och sedan va det bara att sätta sig i bilen idag, japp det stämmer, jag åkte in till skrapan idag utan var på Skärholmen idag, och ska dit imorgon också ,vet inte riktigt hur länge jag kommer att vara där men ja imorgon också och jag antar att jag kommer att vara där ett tag framöver, osäker om jag ska vara ärlig. Det visar sig?

 

Och ja jag höll mig vaken i bilen, skitbra ju, kom dit 0640 ungefär, ringde micke o kolla vart jag skulle parkera, hittade en plats, tog mina grejer och gick upp i boden böt om o satte mig och vänta på dom andra.

Dom kom och sedan gick vi väl för att jobba vid 0720 typ, men kom inte igång förän 08 efter att ha tagit fram alla grejer och så..och det har varit brandtätningar hela dagen idag och det har gått bra, det va jag micke martin och fritts som var där idag och jag och fritts har gjort tätningar tillsammans hela dagen.

 

Har inte sovit något på rasterna idag, kände att det kanske inte var läge att göra det första dan med dom ?nya? pojkarna. Får se ska försöka hålla mig vaken ett tag men det där visar sig hur bra det går. Dom va trevliga dom med i alla fall så det känns bra, och sportnördar är dom, KANONERS

 

Och dessa grabbar va inte rädda för att sluta innan klockan slagit precis 1530 så vi avslutade 1515 idag och det hade jag absolut ingenting emot. Satte mig i bilen vid 1530 och körde hem, var hemma 1615 vilket var skönt, tanken var att jag skulle kolla prisonbreak o sen fck.helsingborg innan jag skulle åka till bålsta och träna, men nej Jessie va hemma och det blev prat med henne istället, inget jag ångrar direkt, underbarare tjej kan man leta efter?

 

Sen va kl 1745 och jag lämnade tvn och jessie, då hade FCK hunit med att göra 3-1 i första halvleken vilket också blev slutresultatet, Jessica gissade ju såklart på det, själv trodde jag på 2-0 men nej så vart det inte

GRATTIS SÖTSARG du är riktigt grym! 

Sen plocka jag upp billy och robin och vi åkte till bålsta för träning, och den gick ju bra, min bästa träning på länge tror jag allt, kan bero på att jag lyssnade på jessie och faktiskt tog i lite idag..ovanligt men skönt..kan jag behöva, och snart börjar kvalet, UNDERBART ska bli så kul. 


Ja sen va det lite möte efter träningen, tränaren tala om  att det kommer coachas lite annorlunda nu i kvalet jämfört med i serien, nu e det en serie på sex matcher och dom två bästa går till div 1, nu ska det vinnas så det kommer att coachas som sagt, bästa spelarna ska spela och dom ska spela mycket..så man får ju se till att vara en av dom!

 

Och innan vi drog hem så fick vi läsa en artikel som Enköpingsposten gjorde med oss i tisdags, och det va ju trevligt där alla vi tre fick beröm (vi tre = jag billy och robin) av tränaren, och han tyckte att jag hade varit bäst av oss tre..det värmde att läsa?klart jag vet att det gått bra för mig men ändå klart att få ett litet kvitto på det, vem vill inte ha beröm och uppmärksamhet lixom=)

 

Sen hem, lyssna på sportradion för det va ju hockeyslutspel idag. Färjestad modo linköping och hv71 vann, precis som jag trott dock ehövde linköping och hv71 förlängning för att lyckas ta hem segern.

 

Har ju lite rapporter från mina sportlag också, i fotbollen så förlorade båda mina lag idag, 4förluster på 4matcher denna vecka, nu blir det skärpning. Se vad man kan lyckas fixa till till nästa vecka. Men mitt nya hockeylag vann ju, 4-3 hemma mot hv71..underbart..första seriematchen ja hade kontroll över laget, lyckades ju vinna mot Jessie i tisdags också men det va en träningsmatch, ska bli kul det där, se om jag kan få lite mera koll på det snart kanske, det visar sig!

 

Vill samtidigt passa på att gratulera min älskling Jessie till hennes vinster idag, både hockey och fotboll, fan va grym man kan vara! Fast det visste jag redan, och jag tror faktiskt att du börjar inse det med, eller så säger du bara så för att jag inte ska tjata lika mycket, det är inte helt omöjligt! PUSS 

Men nu tänkte jag avsluta denna blogg för idag. Se om vi hörs imorgon igen men det antar jag!

Hoppas ni haft en underbar torsdag OCH onsdag som jag missade!

Nu ser vi fram emot fredagen och helgen..ska bli rysligt kul!


 Ta hand o mer där ute!Tänker på er! 
Puss Puss på Jessica! 

*vinkar*
  


varför vägrar norrmännen släppa taget om löparbandet
de vill inte tappa konditionen

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du e BÄST!!!
På allt... alltid...
Det e allt jag har att säga...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback