Tisdag 6/3

Hejsan Alla glada! 

För jag hoppas att ni är glada!


  Vill börja med att ägna mina tankar åt Jessies stackars mamma, inte alls rättvis värd vi lever i, men ja det blir bättre snart. Det vet jag=) KramarOM  


Berätta om dagen då, gick upp 0525 som vanligt nu för tiden, käkade frukost och gick sedan ner till tåget. Ställde väckning för att sedan somna in i mina härliga sömn igen, vaknade upp på centralen och höll mig sedan vaken sthlm södra och gick av där, och väl då kom jag på att jag skulle ha flyttat bilen innan jag åkte imorse, för det va fullt på gratisparkeringen igårkväll när jag kom hem, så jag ställde mig där man får stå två timmar och tänkte att jag skulle flytta den imorse, men nej det glömde jag ju såklart. Nu var det bara att hoppas på att det inte blir någon böter.

 

Gick sedan till jobbet och va sedan där 0658 idag med så i tid igen ?på riktigt? vilken bedrift va

Efter att jag bytt om till arbetskläderna La jag mig för att sova lite innan jag gick ner till o-ringen idag igen. Tätning på schemat idag igen och det va ju trevligt, lugnt men fan jobbigt med alla småhål som e svåråtkomliga o så..aja?fick det gjort i alla fall. Trodde att jag va klar med allt men sen så hade jag missat ett rum plus att jag fick två hål som jag skulle fylla igen, så lite till har jag kvar att göra, sen skulle det kanske finnas mera att göra imorgon, det visar sig. Ska dit på morgonen och göra det som finns för tillfället i alla fall.

 

Första rasten blev det panpizzor som vanligt och pasta o skinksås på andra rasten, lite sovning på första rasten blev det men inte mycket att skryta om tyvärr.

 

Tog 1559tåget hem, men det va nån ?olyckshändelse? mellan häggvik o upplandsväsby så det skulle gå bussar där istället, och ja det va ju ?lite? folk som skulle ta dom bussarna, billy ringde mig och han skulle bli hämtad av hanna i häggvik, han hade tagit ett tåg 30minuter tidigare och var fortfarande där när jag kom dit, så ja jag fick följa med hem, först gick vi till statiol för hanna hade ännu inte kommit, och där blev det en läsk och en ägg och räkmacka..riktigt gott.sen kom hanna, och det va billys jobbarbil eftersom deras bil e p lagning, o då får det bara plats två fram och det betydde att jag fick hoppa in bak i skåpet, inte mig emot, la mig till rätta, åt upp och sedan somnade jag. Mysigt värre, sen vaknade jag strax innan vi va framme, och när jag kom hem så såg jag att jag lyckligtvis inte fått någon p-böter vilket var ?ganska? skönt besked kan jag tala om.

 

Sedan in, sate på datan och såg att jessie va online, hon mådde bra men hade lite dåliga besked om sin mamma. Men ja det kommer bli bra! TRO MIG

 

Sedan va det dags att bege sig till bålsta för träning och ja det gick ju bra, bra tränign idag tycker jag och jag tog faktiskt i idag med Jessica, kanske in hela tiden men ja en hel del, e det okej? Ska dock bli riktigt skönt med ledigt från hockeyn imorrn!

 

Sedan ko mvi hem, eller först en sväng in på coop för billy skulle handla, men han hade inga pengar så jag fick ju såklart betala, bra va! Haha

Köpte en sandwish glass till mig med jordgubbssmak och den va god faktiskt, första gången jag åt den, plus ett litet glasspaket men det åkte ner i frysen!

 

Sedan hem, satte på datan, tvn och värmde lite mat i miccron, hade inte ställt in nå kolsyrat vatten i kylsen så just nu sitter jag och dricker fanta, men gott det med..haha

 

Såg att mitt hockeylag vann med 0-1 mot Jessicas lag i en träningsmatch ikväll och det va ju väldans trevligt! ELLERHUR!

 

Vad har jag mer gjort nu ikväll då ,snackat me skojsigt folk på msn, kollat när Valencia ? Inter spelade 0-0 vilket betydde att spanjorerna går vidare. Matchen Avslutades med ett vilt slagsmål efter slutsignalen också..tråkigt att se..höra imorrn hur det gick till och så där?

 

Och elitserieslutspel va det ikväll med, vinster för brynäs, timrå linköping och färjestad?mest intressant va väl att linköping vann med hela 6-1 BORTA mot Luleå..IMPONERANDE

 

Det är väl min dag va.

 

Vill passa på att gratulera Jessicas flickor till 4-0 vinsten idag! Härligt

Föresten så har jag lirat lite poker ikväll igen, en 3e plats och en vinst, trevligt värre!

 

Men det får räcka för dagen. Hoppas ni är lite nöjda med bloggen!

Ta hand om er allihopa!

 Tänker på dig SÖTSARG
PUSSPUSS 

*vinkar*
  


Vet du varför inte norrmänn äter gurka i burk?
"Nej"
dem får inte ner huveddet i burken
.
  

Kommentarer
Postat av: Jessie

Klart att allt kommer att lösa sig med mamsen... det kommer att bli bra.... jag kommer ju att terrorisera henne imorgon så då blir det skitbra...
Men nä... det var inte alls kul att förlora mot dig idag... usch nä... det gillar vi INTE... det får aldrig hända igen... blä...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback