Söndag 18/3

Hejsan!
Idag blir det en kort blogg för jag är verkligen inte på humör, vill bara mysa med födelsedagsbarnet!
kan meddela att vi förlorade matchen med hela 5-1 idag och det är en av anledningarna till att jag itne e på humör

men hoppas ni haft en underbar dag SPECIELLT DU ÄLSKLINGEN
hörs och ses alla glada där ute!

Puss Puss på Jessica Andersson

*vinkar*


Det norska fartyget passerar en öde ö och en av passagerarna uppmärksammar en trasigt klädd man som hoppar omkring och viftar på armarna.
- Vem är det där? Frågar han kaptenen.
- Jag vet faktiskt inte, men han är lika glad varje gång vi passerar.



*Dagens sötsarg*

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade år! Ett fyrafallit leve för Jessica
Hon leve.
Hipp Hipp Hurra Hurra, Hurra ,HURRA
GRATTIS på födelsedagen ÄLSKLING

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack tack... nu jävlar börjar jag bli gammal... usch nä nu tänker jag inte fylla år fler gånger... bara så att du vet...
Hoppas att dagen inte varit så hemsk som det verkar...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback