Måndag 5/3

Hejsan Alla glada! Nu är jag här igen! Bra va!

 

Går direkt till dagens händelser.

 

Vaknade 0525 och gick upp och käka frukost precis som en vanlig måndag, borsta tänderna och tog mig till tåget, väl där kom jag på att jag inte hade något busskort, nej det hade jag ju lånat ut till mamma o pappa i helgen, hm illa. Det satt ingen i spärren så jag gick och satte mig på tåget. Niklas ringde o sa att han försovit sig lite och att han skulle ta bilen (som vanligt) och undra om ja skulle med, men ja sket i det, satt bra på tåget o hade varit tvungen att betala 40kr för att åka en station på tunnelbanan sen så jag sket i det.

 

Gick av på sthlm södra och gick till jobbet idag, va där 0658 så ja jag va i tid, imponerande va!

Sedan kom marcus o peter, och tydligen skulle jag inte jobba på skrapan idag utan istället vara på O-ringen och göra lite tätningar. Så när mackan hade druckit upp sitt kaffe gick vi o hämta hink o lite grejer som jag behövde för att sedan vandra ner  på ringen. Och helt rätt så fanns där en massa rör som skulle tätas, så det har jag gjort idag. Tätat HELA DAGEN..men inte så jobbigt så varför klaga,  dock så kommer det vara synligt så det måste va snyggt gjort, det vet jag väl inte riktigt om jag tycker om va?aja tycker jag fick till det rätt så bra ändå, blev inte klar med allt så ska dit imorrn igen och tror och hoppas att jag blir klar med det då, det visar sig, svårt o säga hur lång tid det tar tycker jag. Som sagt tar jag det i min tackt, HIHI

 

Som vanligt blev det panpizza på första rasten och sedan pasta o korv på andra rasten..gott gott

Men som sagt så har det gått bra på jobbet för mig idag så jag e glad.

Sen åkte jag hem och jag hann med 1544 tåget eftersom det va försenat idag så jag var hemma redan 1640 idag, då satte jag mig vid datan och skrev helgens blogg samtidigt som jag åt bananer och äpplen och juice till det. Gott gott

 

Sedan drog vi och träna i bålsta , det gick ju bra det tycker jag, va skojsigt, och ja det va skridskoåkning i slutet av träningen, varje färg/femma för sig, och ja jag tog i där och va fan först nästan alla gånger, bra vaJ se Jessie, jag kan ta i=)

 

Sedan åkte vi hem till märsta ja släppte av billy hemma hos sig innan jag åkte till rosers för att hämta busskortet, kan ju faktiskt va bra att använda eller va säger ni. Hälsa lite på dom men dom va på väg att gå o lägga sig så det va snabbt sen hem igen

 

La i nen matlåda i miccron och satte på datan, åt vid datan samtidigt som jag kollade på hur det gick för mina fotbollslag, och ja som förväntat, två förluster, 2-4 för stefildo och 3-4 för bålsta?tungt som fan men vad ska man göra?för lite fylla skulle jag gissa på!

 

Och som förväntat vann båda Jessicas lag..e jag bästa eller e jag bäst, igår gissade jag att FCK skulle finna med 2-1 borta mot Elfsborg och va blir det, jo självklart 2-1 till FCK

Grymt sa grisen 

Sedan har jag inte gjort så mycket mera, lirat lite poker medans jag bloggat o pratat me kuligt folk på msn, sen inte mera.

 

Och mycket annat har jag inte att dela med mig om idag, eller jo för fan..det har jag ju visst!


 Here I sit broken-hearted, tried to shit but only farted.Then one day i tokk a chance tried to fart, But shit my pants 

Visst e jag rolig
 

Men hoppas ni haft en underbar måndag, alla måndagar brukar ju vara underbara, ELLERHUR 
Men nu ska jag avsluta detta
Tahand o mer! 
PussPuss
Tänker på DIG JESSICA 

*vinkar*
  


Två norrmän stod och pratade på Stortingsgatan i Oslo då en utländsk bilist stannade och frågade efter vägen. Han prövade först på engelska, sen på tyska och till sist på franska.
Men norrmännen såg bara ut som frågetecken i ansiktet.
När bilisten kört sin väg säger den ene norrmännen:
- Du man borde kanske ha lärt sig att tala något främmande språk.
- Vad skulle det varit för mening med det? Svarade den andre. Du ser ju själv, den där han kunde tre stycken olika språk och vad hade han för nytta och glädje av det?!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Bra dag för dig idag ja... och altså jag vet inte vad jag ska säga... du e både ovanligt snygg OCH ovanligt duktig idag... och ovanligt bäst e du ju faktiskt också... wunderbar!!!
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback