Måndag 26/3

Hejsan Alla glada! 


Nu är det måndag igen(och den är snart slut till och med) och det är vecka 13, fan va snabbt tiden går, mars är snart slut och våren börjar så smått kika in, det är så härligt, slippa gå med en masa kläder på sig och frysa och gå i snöslask och dra in en massa skit inomhus såfort man går in. Nej det slipper man nu, nu är vårjackorna framme VÅRTECKEN, eller om man nu kanske väljer att bara köra med en långarmad tröja, det funkar det med faktiskt. Men för mig så blir det vårjackan som jag köpte för några veckor sen. Skön skön, är nästan helt nöjd med den, lite bättre fickor kunde den allt ha haft men men, man kan inte få allt här i världen.


Ioförsig så tror jag att jag närmar mig att kanske kan få det absolut bästa som finns på denna jord. Det är en tjej som bara blir finare och finare för var dag som går.


Sötare
Ödmjukare
Trevligare
Snällare
Attraktivare
Roligare
Gladare 

Omtänksammare
Snyggare
Mysigare
Gulligare 

Allt detta blir hon för var dag som går och jag tror inte någon förstår hur mycket jag längtar efter att få träffa henne, är inte riktigt säker på om jag själv och jessica vet hur mycket vi längtar efter att få träffas. det är helt sjukt att vi inte har lyckats träffas än, tror det är drygt 5månader som vi har pratat med varandra nu.

Vi har såklart planerat att träffats och allt har sett bra ut men så har det gått snett i sista sekunden några gånger, men det är tydligen meningen att det inte ska vara så lätt för oss, men jag kan säga att denna Tjej är värd att vänta på för att få se henne och lära känna henne ännu bättre, för det känns som vi känner varandra rätt så bra redan faktiskt, sjukligt nog så känner vi nog varandra lite för bra ändå för att inte ha träffats än. Men men, det är väl bara något bra tror jag.

 

Det har inte varit  många dagar alls på den tiden vi inte hört från varandra på något sätt.

Just nu så har vi denna kommunikation


Msn (som är livet)
Sms
Telefonsamtal 


Till en början var det bara msn som gällde då hennes telefon på något mystiskt sätt flög in i väggen och gick sönder.

Men sedan nyår (som egentligen inte varit ännu) har hon haft en mobil satt vi kunnat prata i telefon och skickat sms. hur mysigt som helst. Jag förstod att vi kunde prata på msn så mycket, för jag har mycket lättare för att skriva än att tala, så vårat rekord på 9 timmar i streck på msn, ja det är ju rätt otroligt men ändå inte helt omöjligt, vi satte uppe och tävlade vem som skulle ge sig och gå och lägga sig, och till slut så bestämde vi oss väl för att gå och lägga sig när niklas (min dåvarande sambo) gick upp och skulle till jobbet. Så vi pratade alltså från 21 på kvällen  till 06 på morgonen.

 

Men sen när hon hade köpt ny mobil och vi faktiskt kunde prata med varandra och höra varandras röster, trodde jag typ att vi skulle prata 10minuter och sen lägga på och gå och sova, men nej nej, vi kan prata hur länge som helst där med. Vet väl inte riktigt vad rekordet är där man jag kan ju säga att jag använder mina 3000minuter som jag har varje månad, vilket blir ungefär 100minuter om dagen.

DET FÖRVÅNAR MIG 

Men kanske inte lika mycket längre, eller jo, fan, alltså det är sjukt vad vi pratar, att det aldrig tar slut, som det gör med ALLA andra, vad är det som är så speciellt med denna UNDERBARA U-BÅT?

 

Jag vet inte riktigt, det är såklart många saker som gör att jag tycker om henne så mycket, och det är därför jag tänker på henne mest hela dagarna, det är nå sjukt hur mycket jag kan tänka på en person som jag inte ens har träffat.

Och det känns jobbigt att jag inte lyckats träffa henne än, eller jobbigt är kanske fel ord att använda, men jag ser verkligen fram emot att få träffa denna dam.


För hon har verkligen dom egenskaper jag vill att ?min? tjej ska ha, sen får vi se om jag är den pojke hon letar efter, (om hon nu vill ha en pojke?) Och OM vi passar ihop. 


Det får tiden utvisa, det känns väldans bra just nu, men det kanske e just därför att vi inte har träffats. Haha kan det vara så?=) hihi

 

Oj nu kom jag av mig lite, skrev ju faktiskt om våren. Eller den som stundar iaf, vi ser ljuset och mamma plockade till och med tussilago i helgen, DET är VÅRTECKEN om inte annat.

Och efter våren kommer sommaren, jag det är vad jag har lärt mig i alla fall.

Och vår och sommar, vad betyder det?

 

JO det betyder tjejer som tar på sig mindre och mindre kläder (VÅRTECKEN) och killar som kollar (förlåt STIRRAR) på tjejerna ännu mera, hur det nu är möjligt. Det gillar vi, det är sjukt egentligen, fast samtidigt inte, alla gillar vi ju att kolla på det som är vackert. Och tjejer med mycket kläder är vackra, men tjejer med mindre kläder e fan oemotståndliga=) HIHIHI


Och jag vet en tjej som jag kommer att ha svårt att hålla blicken ifrån. Men det är något hon faktiskt får stå ut med. STACKARN 


Nästa vecka är det påsk! VÅRTECKEN

Skärtorsdag och sen är det långfredagen, påskafton påskdagen och annandag påsk, vilket betyder att man är ledig (iaf jag) fredag lördag söndag måndag från jobbet. Kanske att man går hem tidigare på torsdagen också, har för mig det men jag kan ha fel? Någon som vet?


Och förhoppnignsvis blir det den bästa påsken NÅGONSIN för mig, men det visar sig
 

Och hockeyn är snart slut, träning imorgon och sen är det match på onsdag uppe i falun, efter det är säsongen slut. VÅRTECKEN

Och det måste jag ändå säga att det känns bra, har varit en turbulent säsong men ändå har den avslutats på ett bra sätt tycker jag, och grädde på moset vore om vi lyckas vinna på onsdag och även ha tur med resultatet i den andra matchen och faktiskt ta oss till division 1

Det vore grymt, även om det kanske inte är ett vårtecken så är det iaf grymt


Och Allsvenskan börjar snart, VÅRTECKEN

Och för er som inte redan vet det, och kanske vill tjäna en liten slant, så kommer MALMÖ FF att vinna SM GULD i höst.

 

Och i helgen drog pappa och erik bort "överdraget"  från poolen VÅRTECKEN

Så nu ska det bli varmt i poolen igen, det ser jag fram emot, ligga och sola/bada ?hemma? i rosers ska bli sjukligt kul. Lira vollyboll i den runt 30gradiga poolen, fan va mysigt det kommer bli.

 

Och fotboll på ?aspen? med allt roligt folk, det kommer bli sjukligt kul även i år VÅRTECKEN

Även om det kanske dröjer lite men man känner att man blir sugen på det nu när solen visar sig allt mer och mer

 

Nu tackar jag för idag och ska gå och sova.

Hoppas ni haft en grymt bra dag för min har inte alls varit så dum!


PUSSPUSS PÅ JESSICA 


*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

En väldigt ovanlig blogg blev det ja... men jag gillar det... bra där...
Och nu så kommer jag att få höra om din dag på telefon istället... hur mysigt som helst ju... hi hi...
Puss å kram!

Postat av: Jessie

Hi hi... nu får du en kommentar i alla fall... trots att bloggandet står lite stilla just nu...
Men va fan... man kan ju inte hinna med allt här i världen... ha en underbar helg sötis...
Puss å kram!

2007-03-30 @ 23:39:07
URL: http://jinxedjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback