Lördag 31/3

Hejsan alla glada, nu är jag tillbaka efter en lång frånvara från bloggandet. hoppas ni överleft, men det har ni ju såklart om ni nu läser detta.. SKITBRA

lite kort om va som hänt sen senast jag bloggade, jo hockeysäsong är slut, vi kom till sist 3a i kvalet mot division 1tyvärr, en poäng efter uppsala som kom två och får spela div 1 nästa år igen, tyvärr, men vi avslutade medtre vinster och slog alltså alla trelagen, vilketva bra i sig, sen var det tråkigt att vi inte lyckades gå upp, men men, inte mycket att göra åt. Får ta nya tag nästa år, om man nu är kvar i bålsta, om man nu spelar hockey fortfarande eller vadman gör, jag vet inte direkt vad jag kommer görahär framöver

det jag vet är att jag tycker om en tjej väldigt mycket och att jag snart ska träffa henne=)

va har mer hänt, ja dethar varit lite hockey såklart, sm slutspel, Linköping slog ut storfavoriterna Färjestad med 4-1 i matcher vilket är väldigt imponerande och jävligt skönt att fbk inte vinner i år, håller på LHC

annars så är det en sjunde och avgörande match mellan hv71 och modo på måndag efter att modo kvitterat matchserien idag. Jag tror att hv går till final, va tror ni?

sen så har mina fotbollslag spelat, Real Madrid vann som vanligt, 3-1 denna gång och har 5raka segrar..hur bra är itne det=) Stefildo United spelade lika i sista omgången efter att ha kvitterat på övertid och på så sätt stannade man kvar i högsta ligan, UNDERBART, där Jessies lag FC Malmö kom två i sin serie och gick upp i högstaligan, underbart att även där få spela i samma serie.
Bålsta slutade med vinst i alla fall och tror man slutade 5a av 8laglr nå liknande, inte direkt jättebra men aja, bättre lär det ju gå nästa säsong i alla fall, tyvärr så lyckades inte Jessicas lag komma ikapp brorsans lag utan slutade till slut poäng efter dom ,synd men ändå Grattis Jessie till en grym säsong, med BÅDA lagen

nu är det lite försäsong med lagen innan nästa säsong startar om nån vecka eller så

va har mer hänt, jobbat som vanligt, snackat en massa med jessie o annat folk på msn. ungefär detja gjort, måste erkänna att det är skönt att itne ha hockey varje dagefter jobbet!

igår va detföresten Let´s Dance final, vilken jag naturligtvis kollade på, martin och cissi vann före tobbe och annica, åbåda två va bra och där martins "showdans" var bättre och förmodligen vann man på den. Grattis får man säga även om jag höll tummarna för tobbe o annica, annica kastade för övrigt av sig det mesta av kläderna hon hade på sig på deras "showdans" vilket var mycket uppmuntrande, VÄDLIGT FIN KROPP har hon

kan väl berätta att MIF har klantat sig lite i kvalserien, ligger en poäng efter ssk och tre efter skellefteå inför sista omgången so mspelas imorgon, ssk har björklöven borta och malmö har leksand borta, skellefteå möter rögle, tror skellefteå har hemmamatch, lite osäker men..
tror tyvärr p åssk och skellefteå..men det visar sig imorgon..HÅLLER TUMMARNA

Mff där emot vann med 2-0 hemma mot falkenberg efer mål av ykel osmanovski och junior, trevligt, imorgon möter man halmstad borta, sista matchen innan allsvenskan börjar nästa helg, Mff åker till borås för att möta Elfsborg i premiären, och går allt som jag vill så kommer jag att sitta på läktaren där, men det visar sig va=)

nu ska jag berätta lite om dagen

LÖRDAG

Vaknade 09, då hade jag sovit knappt fem timmar eftersom jag pratade med Sötsarg i några timmar igårkväll igen, borde itne vaknat så tidigt men det gjorde jag, ringde föräldrarna direkt och kollade läget, bestämde att jag skulle dit imorgon och byta däck och tvätta bilen och mysa med familjen och tintin...hoppas på lika fint väder imorgon som det varit hela veckan, helt underbart ju!

sen satte jag på musik på mobilen och låg kvar i sängen, sov/slumrade i sängen fram till 11, då gick jag upp o käkade frukost, det blev varma mackor idag, SKITGOTT och multijuice till det såklart på morgonen..

sen satte jag mig vid datan, kollade lite på mina fotbollslag, "fixade" några filmer, lirade lite poker men åkte ut efter ha gått all-in med AQ mot en som hade AK lite tristsådär men inte mycket att göra...sen mycket mer gjorde jag itne, bestämde mig för att städalite, men då loggade jessie in på msn, så jag blev kvar här, prata me henne fram till hockeyn som började 1600, kollade på den, damsög och moppade golvet i första periodpausen, och ja nu är det fint, härligt härligt..

matchen va rätt underhållande me lite fighter och sådär...2-1 till modo till slut

elfsborg vann med 1-0 mot helsingborg i "supercupen" första gången man spelade det i svensk fotboll, allsvenska segrarna mot cupsegrarna, kulkul..

efter fotbollen och hockeyn så lagade jag mat, föresten så hann jag med att äta lunch nån gång där mitt på dan också. men nu var et alltså dags att laga mat och det blev pommes med kebab, vitlökssås och rå lök ,skitgott

sen efter maten ringde jag jessica, och vi pratade i telefon knappt tre timmar fram tills nu, samtidigt som vi kollade på tv, fera factory, pokerfejs, stina, och "vinn en dejt med tod hamilton" tror jag att den hette, skitmysigt var det i alla fall

efter det så gick jag till datan, avslutade samtalet med jessica, kollade lite pingufilmer och nu sitter jag här och bloggar, IGEN visst är jag duktig=)
NEJ INTE ENS NÄSTAN

JAG VILL MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a, bara så ni vet....sjukligt vad jag är myssugen...men men...får se om jag hittar någon som vill mysa med mig

men nu är det dags för sängen faktiskt, ska avsluta detta sen ska jag ta hand o mdisken som fortarande står i köket,, blää, men men det går fort det där

men jag hoppas att ni haft en underbar dag! för min har varit mysig helt klart
Hade ju såklart velat varit med Jessica men så blev det inte

Ta hand om er!
Massa pussar och Kramar till Jessica


*vinkar*


den var en norrman och hans fru dom skulle åka till skogen och ha picknick.
-då fråga hans fru ser du skogen där borta ??
- nä träna är i vägen .

*Dagens Sötsarg*

Stefan - "Vad blir det om man har Jessica och lägger till mig?"
Jessica - "Perfekt"


*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Du k an bli Stadsminister

Kommentarer
Postat av: Jessie

Nämen du kom altså ihåg min lilla kommentar där... ja jag e impad... du har tydligen inte lika dåligt minne som mig... och tur e nog det...
Hoppas att du haft en bra dag... men du borde ju skämmas... du har altså inte ens lämnat lägenheten en sån vacker dag som denna... SKÄMMS...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback